دانش اقباشاوی با «عموزادگان» به جشنواره فیلم فجر می‌آید

تهران (پانا) - تازه ترین فیلم بلند سینمایی دانش اقباشاوی با نام «عموزادگان» برای حضور در جشنواره‌ فیلم فجر آماده می‌شود.

کد مطلب: ۱۲۳۶۵۸۶
لینک کوتاه کپی شد
دانش اقباشاوی با «عموزادگان» به جشنواره فیلم فجر می‌آید

نام قبلی این فیلم «زاپاتا» بود. گروه فیلم در تلاش و امیدوارند که پس از طی مراحل فنی، تجربه جدید خود را در این دوره از جشنواره فیلم نمایش دهند.

«عموزادگان» با معرفی ۲ چهره جدید به سینما، روایتی قصه گو از مشکلات جوانان است. این دومین همکاری دانش اقباشاوی و کریم نیکو نظراست که پیش از این با همدیگر فیلمنامه‌ی «تاج محل» را نوشته بودند..

ایرج تقی پور به عنوان یک تهیه گزیده کار و کاشف استعدادهای جوان در سینمای ایران تهیه کننده گی این فیلم را به عهده دارد.

رضا مسعودی، محیا صدر، امیر سماواتی، ایمان غیرتمند، مانی صدیقی، الهام شکیب و علیرضا ساوه درودی؛ از بازیگران این فیلم سینمایی هستند.

بهراد مهرجو و اویس طوفانی مجریان طرح، احسان شیبانی تدوین، سحر شهامت طراح صحنه، امیر نوبخت صدابردار، مهدی جواهرزاده طراحی و ترکیب صدا، هادی لطفی طراح چهره پردازی، علی احسانی فیلمبردار، فاطمه تقوی عکاس و پریسا ساسانی مشاور رسانه از دیگر عوامل فیلم سینمایی «عموزادگان» هستند.

در خلاصه داستان این فیلم سینمایی چنین آمده است: «امیر و شهرزاد پسر عمو و دخترعمو یکدیگرند. امیر و شهرزاد دو جوان آبادانی ساکن تهران هستند. امیر و شهرزاد فیلمسازان جوان خوش ذوقی هستند.امیر و شهرزاد گرفتار و بد شانس، اما امیدوارند. شهرزاد به دوربین موبایل و امیر به اسلحه امید دارد. فیلم سینمایی «عمو زادگان» داستان امیدهای پیش بینی نشده ی امیر و شهرزاد دریایی را روایت می کند.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار