مرتضی رضایی*

ما و این مدیران پوپولیست سرخابی

نمی‌شود خیلی زیاد از جنگی که بین آجرلو و صدری پیش آمده چیزی نوشت.در این شرایط ترجیح این است که بیرون ماند و نظاره‌گر بود!

کد مطلب: ۱۲۳۶۱۶۶
لینک کوتاه کپی شد

حرف هواداران پرسپولیس این است که بازی را آجرلو در فضای مجازی به راه انداخته؛ با حرف های پوپولیستی.همان حرف هایی که هوادار خوشش می آید.همان حرف هایی که هوادار دوست دارد بشنود و همان حرف هایی که سردار را صاف پرتاب می کند وسط قلب میلیون ها هوادار آبی.

همین چهارشنبه شب بود که آجرلو نشستی را برگزار کرد با تعدادی از هواداران.جو احساسی بود و فیلمش هم موجود است.شعارهایی درباره جهاد می دادند که البته خود سردار فهمید چه خبر است و خیلی سریع از پشت میکروفن رفت سراغ شان و تذکرات لازم را داد!

در همین گیر و دار بود که آجرلو رسید به جایی که یکدفعه گفت:«یک تیمی هست و این آدم هایی که چنین حرف هایی می زنند هم مهره ها و سربازهای پیاده شان هستند. اسم نمی آورم این ها سربازهای شطرنج هستند. یک گروه آن پشت نشسته که مایل نبودم و نیستم که اسم شان را بیاورم و این ها همان جماعتی هستند که نگذاشتند استقلال در پنج شش سال گذشته قهرمان شود.من درگوشی صحبت نمی کنم بلکه با همه هواداران دارم صحبت می کنم. شما لیدرهایشان هستید و دارم به شما می گویم که موضوع چیست. یک جماعت سیاسی از دولت قبل هستند که نگذاشتند شما قهرمان شوید، این ها دست بردار نیستند ولی اشتباه کرده اند پوست شان را می کنیم!»
دروغ چرا؛شاید اگر من هم جای آجرلو بودم و در آن فضا قرار گرفته بودم ممکن بود همین حرف ها را بزنم ولی من یک روزنامه نگار هستم در نقش منتقد.در نقش واسطه برای ارسال پیام بین ورزشکاران،مدیران،باشگاه ها و مردم.هرگز هم سردار این مملکت نبوده ام.هرگز جای آجرلو در پست های مختلف مدیریتی(به خصوص مدیریت باشگاه های ورزشی)نبوده ام به همین دلیل دوست دارم از سردار سوال کنم که چرا وقتی پشت تریبون قرار می گیرد،چرا وقتی چشم در چشم هواداران استقلال قرار می گیرد،حرف هایش تا این اندازه رنگ و بوی شعار دارد؟سردار؛بدون تعارف به شما می گویم خیلی از حرف هایی که زدید را نه قبول دارم و نه باور می کنم.برای آن هم دلیل دارم.شما مدیرعامل استقلال هستید و از یک تاریخی در همین سال حکم مدیرعاملی گرفتید.بیایید مثل خیلی از مدیران این ممکلت مشکلات را گردن گروهی که کسی با چشم آنها را نمی بیند نیاندازیم!بیایید برای کاهش فشارهای احتمالی قبل از دربی حرف هایی نزنیم که دل هوادارمان قنج برود!شما اگر از دست های پشت پرده خبر دارید،اگر می دانید کسانی بوده اند که اجازه نداده اند استقلال 5 سال قهرمان شود چرا آن را رو نمی کنید؟چرا اسمی نمی آورید و چرا به قول خودتان پوست شان را نمی کنید؟قسم جلاله می خورم که ما هم در این راه پشت شما هستیم اما ته ذهنم یک چیزی اذیتم می کند؛اینکه حرف هایی که زدید مثل خیلی دیگر از حرف های تان پوپولیستی است.چرا که می دانید اگر اسمی از کسی ببرید باید با سند و مدرک ثابت اش کنید.امیدوارم اشتباه کرده باشم.

می رسیم به مجید صدری؛سرپرست باشگاه پرسپولیس.استاد برای اینکه از قافله عقب نماند صبح هنوز از خواب بیدار نشده! بیانه اش را منتشر کرد؛یعنی از شب قبلش صحبت های آجرلو را بالا و پایین کرده و اول صبح آن را به برو بچه های سایت داده تا روی خروجی رسمی باشگاه بفرستند!دقت کنید خروجی رسمی باشگاه.صدری آجرلو را متهم به این کرد که شباهت زیادی به شاخ های اینستاگرامی دارد و از قدرت نظامی‌ای که داشته برای قهرمان کردن پاس تهران استفاده کرده است."تو خالی"بودن،"ترسو بودن" و اصطلاحاتی از این قبیل هم در بیانیه صدری خطاب به آجرلو نسبت داده شده است و البته یک سری کلمات دیگر که فقط باعث می شود دهان آدم از تعجب باز بماند! هیچ چیزی نمی شود گفت.نه به آقا مصطفی با آن همه تجربه مدیریتی در ورزش و نه به آقا مجید که احساس شخصی ام این است ولع دیده شدن دارد و از هر ابزاری برای اینکه در صدر اخبار بیاید استفاده می کند با این تفاوت که بازی را هنوز یاد نگرفته است و نمی داند که گاهی همین ابزارها خطرناک می شوند و گاهی طوری در دنیای ورزش بد نام تان می کنند که...شاید برای خیلی از دوستان بدنام بودن بهتر از گمنام بودن باشد!

مجالی نیست؛شاید فوتبال ما همین است که باید باشد و زیر و رویش یکی است.شاید عاقبت استقلال پرسپولیس همینی هست که باید باشند.مدیرانی پوپولیست،بازیکنانی متوقع،عده ای بوقچی و منفعت طلب و البته آن هواداران واقعی که وقتی تیم شان می بازد هنوز هم که هنوز است غصه می خورند،ناراحت می شوند و حتی بعضی ها جان شان را از دست می دهند.این است واقعیت تیم های بزرگ فوتبال ما....

*روزنامه‌نگار

منبع: خبرآنلاین

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار