یزدان‌پناه: کار گروهى و تشکیلاتى نسخه درمان افسردگى و انزواست

ارومیه (پانا) - مشاور سازمان دانش‌آموزی کار گروهى و تشکیلاتى را نسخه درمان افسردگى و انزواى افراد مبتلا به این موضوع عنوان کرد.

کد مطلب: ۱۲۳۵۹۴۶
لینک کوتاه کپی شد
یزدان‌پناه: کار گروهى و تشکیلاتى نسخه درمان افسردگى و انزواست

على نقى یزدان‌پناه، در دوره آموزشی تدوین، بازمهندسی اصول و فرآیندهای اجرایی پیشتازان سازمان دانش آموزی، به اهمیت کار گروهى و تشکیلاتى اشاره کرد و گفت: جامعه امروز به یک انزوا و افسردگى پنهان مبتلا است، سازمان دانش آموزى به دلیل تجویز و انجام کارهاى گروهى و تشکیلاتى بهترین کلینیک براى درمان و عدم ابتلاى دانش آموزان و نسل فرداى جامعه به این آسیب اجتماعى است.

وى گفت: در هیچ فعالیت سازمان دانش آموزى حرکت انفرادى وجود ندارد و حتى مربیان این تشکیلات هم در کارهاى گروهى و جمعى حضور دارند و دانش آموزان را براى انجام این فعالیت ها ترغیب کرده و آماده مى کنند.

مشاور سازمان دانش‌آموزی، فضیلت‌های ١٤ گانه مورد اشاره در سند تحول بنیادین سازمان دانش آموزى را چراغ راه فعالیت هاى این مجموعه دانست و گفت: همه شاخصه هاى لازم براى رسیدن دانش آموز به حیات طیبه در فضیلت هاى ١٤ گانه اعضاى سازمان دانش آموزى نهفته است، این فضیلت ها هدف و چراغ راه برنامه ها و فعالیت های سازمان دانش آموزى است.

یزدان پناه گفت: زمینه سازى براى تربیت، وظیفه سازمان دانش آموزى است تا دانش آموز نقش پذیر و نقش آفرین را وارد جامعه کرده و ایثار، تواضع، بخشندگى، مهربانى، مسولیت پذیرى، وطن دوستى و ده ها شاخصه دیگر را در ذهن و رفتار فردى و اجتماعى دانش آموز نهادینه سازد.

وى افزود: فلسفه وجودى سازمان دانش‌آموزی، توانمندسازى و افزایش مهارت‌های مختلف اجتماعى است. به زبان عامیانه تر، سازمان دانش آموزى «دست ورزى» را به دانش آموز آموزش مى دهد و باعث مى شود دانش آموز در کنار دانایى، توانایى نیز داشته باشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار