مدیرآموزش و پرورش شهرستان ساوجبلاغ عنوان کرد:

پویایی هر کشوری با نظام تعلیم و تربیت آن سنجیده می‌شود

کرج (پانا) - مدیرآموزش و پرورش شهرستان ساوجبلاغ عنوان کرد پویایی هر کشوری با نظام تعلیم و تربیت آن سنجیده می‌شود.

کد مطلب: ۱۲۳۵۸۷۴
لینک کوتاه کپی شد
پویایی هر کشوری با نظام تعلیم و تربیت آن سنجیده می‌شود

صمد پور روستا مدیر آموزش و پرورش شهرستان ساوجبلاغ در جلسه مدیران و مدارس غیر دولتی با بیان اینکه مدارس غیر دولتی نیز همانند سایر مدارس جهت اعتلای نظام تعلیم و تربیت در حال فعالیت هستند، افزود: بی شک پویایی هر کشوری با نظام تعلیم و تربیت و مدارس آن سنجیده می شود و در این راستا مدارس غیردولتی وظیفه حساس تری بر عهده دارند.

وی با اشاره به اینکه آموزش و پرورش در توسعه شاخص های مختلف کشور سرنوشت ساز است، خاطرنشان کرد: مدارس نیز در خط مقدم تمامی فعالیت هایی قرار دارند که در وزارت آموزش و پرورش اجرائی می شوند.

پورروستا نیروی انسانی با انگیزه، علاقمند، توانا و با تجربه را موضوعی مهم و حساس در مدارس برشمرد و تاکید کرد: این حساسیت در مدارس غیر دولتی باید بیش از سایر مدارس مورد توجه مدیران و موسسان این مراکز باشد.

وی هوشمندسازی و بهره گیری از تجهیزات سخت افزاری و نرم افزاری به روز را از دیگر موارد مهم و قابل توجه در مدارس غیردولتی عنوان کرد و گفت: علاوه بر این موارد فضاهای آموزشی و ورزشی مناسب نیز باید در دستور کار مدارس غیردولتی قرار گیرد.

پور روستا اضافه کرد: آموزش و پرورش دستگاهی است که نماد فرهنگ و تربیت در جامعه است، که باید بر تکریم ارباب رجوع و حقوق شهروندی در بخش های مختلف آن خصوصا در مدارس تاکید شود.

مدیرآموزش و پرورش شهرستان ساوجبلاغ در پایان با تاکید بر تعامل بیش از پیش مدارس غیردولتی با شورای نظارت بر مدارس غیردولتی اظهار کرد: جهت اعتلای شاخص های آموزشی و تربیتی و پیشبرد اهداف، لازم است همکاری و تعامل این مدارس با شورای نظارت بیش از گذشته باشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار