فرهنگیان جهادگر استان بوشهر تجلیل شدند

بوشهر(پانا) - در آیینی، ١٠٣ فرهنگی بسیجی و جهاد گر استان بوشهر تجلیل شدند.

کد مطلب: ۱۲۳۵۸۶۰
لینک کوتاه کپی شد
فرهنگیان جهادگر استان بوشهر تجلیل شدند

با حضور آیت الله صفایی بوشهری از ۱۰۳ تن از فرهنگیان بسیجی و جهادگر استان بوشهر در حسینیه عاشقان ثارالله بوشهر تجلیل و قدردانی شد.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر در این همایش گفت: آموزش‌ و پرورش متکفل پیشرفت انسان است و اساس فراپیشرفت انسان در حیات و آخرت وابسته به دانش و دین است.


آیت‌الله صفایی بوشهری افزود: بسیج فرهنگیان باید پیشگام در این پشرفت باشد.
وی با اشاره به این‌که ۷۰۰ کلاس تخریبی در استان وجود دارد، افزود: این میزان کلاس تخریبی برازنده استان بوشهر نیست و باید زیرساخت‌های آموزشی با تلاش جهادی درست شوند.

مدیرکل آموزش‌وپروش استان بوشهر گفت: باید بتوانیم مکتب حاج قاسم سلیمانی را به‌عنوان یک فرهنگ تربیتی و فرهنگی در آموزش‌وپرورش اجرا کنیم و از طرح و برنامه‌هایی با این رویکرد حمایت می‌کنیم.

علی موحدی افزود: همه ویژگی هایی که در وجود اسطوره های ایران است و در کتاب ها خوانده ایم، در وجود حاج قاسم متجلی است.

وی ادامه داد: تفکر بسیجی باید در تار و پود جامعه و آموزش‌وپرورش حاکم باشد و معلمان بسیجی باید بیشترین زمان خود را در راه آموزش بگذرانند.

موحدی عنوان کرد: تلاش و ایثار معلمان در دوره کرونا برای جلوگیری از تعطیلی جریان آموزش، نمونه‌ای از تفکر بسیجی است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر با بیان اینکه تفکر بسیجی راه حل گره گشایی مملکت است، عنوان کرد: با وجود اینکه در ۴۲ سال گذشته در حوزه های دفاعی و هسته ای تحت شدیدترین تحریم ها بوده ایم اما بیشترین توفیق را هم در این دو حوزه داشته ایم.
وی ادامه داد: پیشرفت های خیره کننده حوزه های دفاعی و هسته ای نتیجه روحیه و تفکر بسیجی است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار