رییس سازمان دانش‌آموزی آذربایجان‌غربی:

بازمهندسی اصول پیشتازان، روح تازه به جریان تربیتی سازمان دانش‌آموزی دمیده است

ارومیه (پانا) - رییس سازمان دانش آموزی استان آذربایحان غربی بازمهندسی اصول و فرآیندهای اجرایی پیشتازان را روح تازه به جریان تربیتی سازمان دانش‌آموزی عنوان کرد.

کد مطلب: ۱۲۳۵۷۳۴
لینک کوتاه کپی شد
بازمهندسی اصول پیشتازان، روح تازه به جریان تربیتی سازمان دانش‌آموزی دمیده است

حسین عباس‌زاده، در دوره آموزشی تدوین، بازمهندسی اصول و فرایندهای اجرایی پیشتازان سازمان دانش آموزی در خصوص روند اجرایی این موضوع مهم گفت: فعالیت های تشکیلاتی سازمان دانش آموزی با یک رکود نسبی در طی ماه های اخیر همراه بود که بازمهندسی اصول و فرآیندهای اجرایی پیشتازان، روح تازه به جریان تربیتی سازمان دانش آموزی دمیده است.

وی اضافه کرد: ایجاد همدلی و وفاق برای رسیدن به هدف نهایی که تربیت تمام ساحتی دانش آموزان است یک اصل مهم به حساب می آید که سازمان دانش آموزی استان آذربایجان غربی با حمایت های مدیرکل و معاون پرورشی و همچنین همکاری تشکل های دانش آموزی به نقطه مطلوب رسیده و امروز یکدل و یک صدا در این راستا حرکت می کنند.

رییس سازمان دانش آموزی آذربایحان غربی گفت: در وضعیت امروزى جامعه باید فعالیت هاى تشکیلاتى و گروهى به صورت سازمان یافته مورد توجه قرار گیرند که سازمان دانش آموزى با توجه به تجربه و برنامه ریزى هاى موجود، یکى از بهترین و مهمترین مجرى هاى این مهم است.

عباس زاده ارتباط دانش آموزان با سایر ارکان هاى ستادى را داراى اهمیت خاص عنوان کرد و افزود: ارتباط همه سویه و تنگاتنگ دانش آموزان با مربیان، کارشناسان و مدیران ستادى یکى از وجه تمایز دانش آموزان عضو تشکل هاى دانش آموزى است؛ بخش هاى مختلف سازمان دانش آموزى زمینه هاى لازم براى تحقق این موضوع را با راهکارهاى مختلف فراهم مى آورند.

وى گفت: امروز نمایندگان مجلس دانش آموزى به عنوان مشاورین وزیر و مدیران کل آموزش و پرورش فعالیت می کنند و این ارتباط مستقیم دانش آموزان با مسولین از برکات سازمان دانش آموزى است.

رییس سازمان دانش آموزى استان آذربایجان غربى در رابطه با بازمهندسى فعالیت هاى سازمان نیز گفت: امسال تغییرات سختارى مهمى در فعالیت هاى تشکیلات پیشتازان سازمان دانش آموزى صورت گرفته و یک تحول بنیادین در این مجموعه محقق شده است، این موضوع باید به خوبى تبیین و در اختیار دانش آموزان و مربیان قرار گیرد؛ مدیران، معاونین،کارشناسان و مربیان این موضوع را با جدیت دنبال کنند، چراکه موضوع بازمهندسى تشکیلات پیشتازان مورد تأکید مقام معظم رهبرى نیز است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار