مجلس دانش‌آموزی، محلی برای تمرین دموکراسی است

اردبیل (پانا) - مدیر سازمان دانش‌آموزی اردبیل عنوان کرد مجلس دانش‌آموزی، تجلی‌گاه حضور دانش‌آموزان در تمرین دموکراسی و کسب آداب و مهارت‌های اجتماعی، سیاسی و مدیریتی است.

کد مطلب: ۱۲۳۵۶۰۶
لینک کوتاه کپی شد
مجلس دانش‌آموزی، محلی برای تمرین دموکراسی است

پرویز اصغری، مدیر سازمان دانش‌آموزی اردبیل در نشست تخصصی با نمایندگان مجلس دانش آموزی منطقه مشگین شهر، مجلس دانش آموزی را محل تمرین دموکراسی و گفت و گو در بین دانش آموزان دانست.

وی افزود: پیشرفت، رفاه، توسعه و عدالت، همگی از مسیر دموکراسی عبور می کند. بنابراین نسل آینده که مدیران و مالکان آینده هستند، باید تمرین دموکراسی را انجام دهند.

مدیر سازمان دانش آموزی استان اظهار کرد: سند تحول بنیادین، میثاق مشترک آموزش و پرورش و دانش آموزان است، از این رو نمایندگان نیز می بایست در شناخت و تبیین ساحت‌های 6 گانه تربیتی سندتحول تلاش کنند.

اصغری از مجلس دانش آموزی به عنوان یک تجمع دانش آموزی بی نظیر یاد کرد و گفت: مجلس دانش آموزی فرصتی است که می توان با بهره‌گیری صحیح از آن به عرصه‌های اجتماعی بالاتر در جامعه قدم گذاشت.

در این نشست نمایندگان مجلس دانش آموزی مشگین شهر هم نکته نظرات و دیدگاه‌های خود را در خصوص جلسات و برنامه های منطقه ای مجلس دانش آموزی بیان کردند.

در ادامه برنامه از نمایندگان مجلس دانش آموزی منطقه از سوی سازمان دانش آموزی استان با اهدای لوح و هدایا تجلیل به عمل آمد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار