سردار حسن‌زاده خبر داد

توزیع ۲۰۰ هزار بسته لوازم‌التحریر در قالب «پویش همکلاسی مهربان» به مناطق محروم

تهران (پانا) - فرمانده سپاه محمد رسول‌الله تهران از توزیع ۲۰۰ هزار بسته لوازم‌التحریر در تهران و مناطق محروم کشور خبر داد.

کد مطلب: ۱۲۳۵۵۷۳
لینک کوتاه کپی شد
توزیع ۲۰۰ هزار بسته لوازم‌التحریر در قالب «پویش همکلاسی مهربان» به مناطق محروم

سردار حسن‌زاده، فرمانده سپاه محمد رسول الله استان تهران در رزمایش نسل سلیمانی که صبح امروز در سالن12 هزار نفری استادیوم آزادی برگزار شد، اظهار کرد: یاد همه شهدای انقلاب و ۳۶ هزار شهید دانش‌آموزی که افتخار بزرگی برای نظام و کشور و انقلاب ما هستند را گرامی می‌داریم و در رأس همه شهدا، از سردار دل‌ها یاد می‌کنیم.

وی افزود: دومین همایش نسل سلیمانی‌ها در این سالن ۱۲ هزار نفری برگزار می‌شود. مکتب حاج قاسم، یادآور مولفه‌هایی مانند ایثار، فداکاری و جانفشانی است. مهمترین این مولفه‌ها در مکتب حاج قاسم توجه به همه ارزش‌های انسانی، اسلامی و انقلابی است.

سردار حسن‌زاده بیان کرد: امروز همزمان با دومین همایش نسل سلیمانی‌ها، جشنواره پویش همکلاسی مهربان را نیز داریم. امسال باید طبق روال معمول اول مهرماه این پویش اجرا می‌شد اما تلاش کردیم که این دو مراسم همزمان برگزار شود. ۲۰۰ هزار بسته لوازم التحریر تهیه و در تهران و مناطق محروم کشور توزیع شده است که تمامی بسته‌ها نیز منقوش به عکس شهدای عزیزمان بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار