سردار نقدی در رزمایش نسل سلیمانی:

دانش‌آموزان بسیجی باید صنعت فناوری اطلاعات را فتح کنند

باید بتوان اپلیکیشن‌ها و پیام‌رسان‌های خود را در اختیار داشته باشیم

تهران (پانا) _ معاون هماهنگ کننده سپاه گفت دشمن به عرصه جنگ نرم و جنگ فرهنگی پناه آورده بنابراین درخشش دانش‌آموزان در این میدان است؛ باید صنعت فناوری اطلاعات و نرم‌افزار را فتح و در این میدان جهاد کنید.

کد مطلب: ۱۲۳۵۵۶۷
لینک کوتاه کپی شد
دانش‌آموزان بسیجی باید صنعت فناوری اطلاعات را فتح کنند

سردار نقدی، معاون هماهنگ کننده سپاه در رزمایش نسل سلیمانی‌ که صبح امروز در سالن 12 هزار نفری استادیوم آزادی برگزار شد، اظهار کرد: خداوند را به دلیل دیدار شما دانش‌آموزان بسیجی سپاس می‌گویم؛ دیداری که یادآور و تداعی‌گر صدها هزار دانش‌آموز مجاهد در جبهه‌های دفاع مقدس و ۳۶ هزار دانش‌آموز شهید است. دانش‌آموزانی که با سن کم خود را به جبهه می‌رساندند، شناسنامه‌هایشان را دستکاری می‌کردند تا حضور خود را در جبهه‌ها موجه کنند، دانش‌آموزانی که مملو از شور و حماسه و عشق و امید بودند.

وی افزود: چهره‌های مصمم شما که امروز آمده‌اید تا پایداری خود به مسیر حاج قاسم را نشان دهید، یادآور دوران دفاع مقدس است.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: در حالی که لیبرال دموکراسی غرب به فکر خودخواهی است، شما آمده‌اید که سخاوتمندانه امکانات کم خود را به همکلاسی‌های خود هدیه کنید. این مرام به انسان عظمت و شخصیت می‌دهد. این مرام فطوت و مردانگی است که سلیمانی‌ها و ابومهدی‌ها را می‌‌سازد. از ابتدای کرونا تاکنون دو میلیون و ۹۰۰ هزار بسته حمایتی در تهران توسط بسیج توزیع شده که این کار کوچکی نیست و نشانگر ایثار مردم ما است.

وی ادامه داد: رهبری که دنیا در مقابل او تعظیم کرده بود و بزرگترین قدرت‌‌های دنیا آرزوی دیدار با او را داشتند، در برابر دانش‌آموز بسیجی مهرداد عزیزاللهی تواضع از خود نشان می‌دهد.

سردار نقدی اضافه کرد: امروز همان جوان‌هایی که دفاع مقدس را حماسه کردند، ایران را از نقطه ۵۳ علمی دنیا به جایگاه ۱۶ علمی دنیا رساندند و ما را صاحب انرژی هسته‌ای کردند.

وی بیان کرد: امروز نوجوانان فلسطین و مردم مظلوم یمن که با مصیبت مواجهند، چشم امیدشان به شماست که میدان‌هایی را که فتح و انقلاب را در سراسر منطقه فراگیر کردید در نتیجه امریکا را از منطقه بیرون کردید. شمایید که باید آینده را بسازید. باید جبهه خود را پیدا کنید و در آنجا بدرخشید.

معاون هماهنگ کننده سپاه گفت: دشمن به عرصه جنگ نرم و جنگ فرهنگی پناه آورده بنابراین درخشش شما در این میدان است. باید صنعت فناوری اطلاعات و نرم افزار را فتح کنید. شما هستید که باید در این میدان جهاد کنید. ما باید از این فضای ننگین که در اینترنت جهانی است، بتوانیم به استقلال برسیم و بتوانیم اپلیکیشن‌ها و پیامرسان‌های خود را داشته باشیم. این عرصه‌ای است که شما باید در آن بدرخشید.

نقدی با بیان اینکه اجازه نمی‌دهند صدای آزادی خواهی و عداتخواهی شما به گوش سایرین برسد، افزود: باید شبکه‌های غربی که تحت مدیریت دشمنان ماست، را کنار بگذاریم و خودمان در این عرصه‌ها به استقلال برسیم. باید از سامانه‌های خارجی هجرت کنیم چراکه امروز میدان جنگ، این میدان است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار