تجلیل از دانش‌آموزان راه‌یافته به دانشگاه فرهنگیان در پردیس

پردیس (پانا) - در جلسه‌ای که با حضور مدیر آموزش و پرورش شهرستان پردیس، شهردار جاجرود و خیر نیک اندیش در دبیرستان مهین نویدی جاجرود برگزار شد، از دانش‌آموزان این دبیرستان که به دانشگاه فرهگیان راه یافته‌اند تجلیل شد.

کد مطلب: ۱۲۳۵۴۰۴
لینک کوتاه کپی شد
تجلیل از دانش‌آموزان راه‌یافته به دانشگاه فرهنگیان در پردیس

به گزارش روابط عمومی آموزش و پرورش شهرستان پردیس، در این برنامه مصطفی حسنوند مدیر آموزش و پرورش پردیس گفت: آموزش و پرورش پردیس علاوه بر دستاوردهای تربیتی و فرهنگی و توجه به ارتقاء سطح آموزشی و مهارت‌های زندگی به وضعیت علمی و آموزشی نیز توجه وافر کرده است، به‌گونه‌ای که در سال 1400 در بین 21 منطقه استان، جایگاه پنجم را در امتحانات نهایی کسب کرده است.

وی ادامه داد: این موفقیت مرهون توجه، دلسوزی و تلاش مدیران و دبیران کارآمد و شایسته این شهرستان است که تمام هم و غم خود را برای رساندن دانش آموزان به جایگاه بالای علمی و فرهنگی و همچنین سرافرازی کشورمان خدمت می‌کنند.

حسنوند افزود: دبیرستان دکتر نویدی طی 3 سال اخیر از مدارس لازم التوجه بود که با 3 پله بهبود عملکرد، ارتقاء جایگاه پیدا کرده است و در شاخص کمترین انحراف از معیار، جزو رتبه اول مدارس دولتی شده است.

در این جلسه امامی ضمن ابراز رضایت از عملکرد آموزش و پرورش پردیس گفت: توجه به وضعیت آموزشی دانش آموزان باعث ارتقاء رتبه علمی و آموزشی این دانش آموزان شده است که جا دارد از مسئولان و دلسوزان آموزش و پرورش شهرستان پردیس تقدیر کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار