کشف کاپشن‌های آغشته به تریاک

تهران (پانا) - رئیس کلانتری 132 نبرد از کشف 10 کیلو تریاک در کاپشن های آغشته به تریاک در منزل شاکی خبر داد.

کد مطلب: ۱۲۳۵۳۶۲
لینک کوتاه کپی شد
کشف کاپشن‌های آغشته به تریاک

به گزارش پایگاه خبری پلیس، سرهنگ سید محمدرضا موسوی اظهار کرد: ششم آذرماه خانمی حدودا 60 ساله به مرکز فوریت های پلیسی تماس و از مشکلات خانوادگی با برادر زاده اش اعلام شکایت کرد و تیمی از ماموران کلانتری 132 نبرد برای بررسی موضوع به نشانی اعلامی اعزام شدند.

وی ابراز کرد: شاکی با حضور ماموران در محل اظهار داشت، برادر زاده اش به منزل وی در رفت و آمد می باشد و با بهانه های مختلف با وی درگیر می شود که پس از نزاع لفظی مدتی قبل منزل وی را ترک کرده است.

رئیس کلانتری نبرد عنوان کرد: با حضور ماموران در محل بوی نامطبوع و مشکوکی که از 3 کاپشن متصاعد می شود به مشام می رسید که ماموران هر3 کاپشن که متعلق به برادر زاده شاکی بود به کلانتری انتقال دادند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: با انتقال کاپشن ها به کلانتری مشخص شدکاپشن ها آغشته به مواد مخدر بوده و به مقدار بیش از 10 کیلو تریاک و 200 عدد قرص های غیر مجاز به صورت ماهرانه در کاپشن ها جاساز شده است.

وی گفت: پس از هماهنگی های قضائی متهم در کمترین زمان ممکن در مخفیگاهش دستگیر و برای تکمیل تحقیقات پلیسی به کلانتری انتقال یافت. با انجام تحقیقات اولیه متهم برای سیرمراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار