در جلسه مدیران ابتدایی مدارس غیردولتی منطقه ٣ تاکید شد؛

ضرورت نظارت بر اجرای پروتکل‌های بهداشتی هنگام حضور دانش‌آموزان در مدارس

تهران (پانا) - معاون آموزش ابتدایی منطقه٣، ضمن تاکید بر ضرورت نظارت بر آماده‌سازی مدرسه با رعایت پروتکل‌های بهداشتی، بر لزوم نظرسنجی از اولیا تاکید کرد.

کد مطلب: ۱۲۳۵۲۶۱
لینک کوتاه کپی شد
ضرورت نظارت بر اجرای پروتکل‌های بهداشتی هنگام حضور دانش‌آموزان در مدارس

جلسه مدارس ابتدایی غیردولتی با حضور محمدرضا صفری؛ مدیر آموزش و پرورش منطقه ٣، علیرضا حقی؛ معاون آموزش ابتدایی، اکرم فعل عراقی؛ کارشناس مسئول آموزش ابتدایی، آتنا مسن آبادی؛ کارشناس گروه های آموزشی در دبستان غیردولتی حامد برگزار شد.

حقی، معاون آموزش ابتدایی در مورد شیوه بازگشایی مدارس گفت: از مدیران خواستیم که ضمن نظارت بر آماده سازی مدرسه با رعایت پروتکل های بهداشتی از اولیاء نظرسنجی شود. مدارس برای اجرای طرح و برنامه خود اطلس آموزشی داشته باشند و در هنگام بازدید نمونه آن را به همکاران بازدید کننده ارائه کنند.

وی در ادامه بیان کرد: عوامل اجرایی مدرسه می بایست هر روز در مدرسه حضور داشته باشند و پاسخگوی مراجعین و بخشنامه های اداره باشند.

حقی در پایان افزود: مجلات رشد جدی گرفته شده تا دانش آموزان نهایت بهره را از آن ببرند.

در ادامه، عراقی کارشناس مسئول آموزش ابتدایی در رابطه با فرم های بازدید گفت: از مدارس انتظار داریم همکاری لازم را با بازدیدکنندگان آموزشی داشته باشند. همچنین به فوریت پیام ها و بخشنامه ها توجه داشته باشند و در زمان مقرر اطلاعات خواسته شده را ارسال کنند.

فعل عراقی در ادامه گفت: مدارس در مورد بازگشایی بر اساس نظرسنجی که در شورای مدرسه از اولیاء گرفته شده تصمیم گیری کنند، برنامه سالانه و تدبیر را در سامانه بارگزاری کنند و اطلاعات حتما به روز رسانی شود.

وی افزود: راهبران و مدرسه، مجری طرح و برنامه های ابتدایی از جمله، تدبیر، کارآمد، خوانا، شهاب، هویت ملی و بوم را معرفی کرده و راهبران بعد از حضور در جلسات اداره کل، برای همکاران منطقه جلسه توجیهی گذاشته و طرح های مورد نظر و شیوه نامه های آنها را آموزش خواهند داد.

مسن آبادی در ادامه ضمن تبیین عملکرد فعالیت های گروه‌های آموزشی گفت: از کلیه مدیران دعوت می کنیم تا در اجرای کلیه طرح ها و برنامه های دوره ابتدایی شرکت و در مدرسه اجرا کنند. گروه‌های آموزشی، دبیرخانه های طرح ها و برنامه های اجرایی متعدد دارند، همچنین شیوه نامه های بازدید از مدارس، برگزاری کارگاه های آموزشی در راستای توانمندسازی آموزگاران تبیین شده است و در اختیار مدیران قرار خواهد گرفت. در ضمن مجلات رشد در تکالیف مهارت محور برای دانش آموزان نقش مهمی دارند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار