استاندار اردبیل:

اشتغال پایدار نتیجه سرمایه‌گذاری اصولی است

اردبیل (پانا) - استاندار اردبیل گفت هرگونه سرمایه‌گذاری اصولی، اشتغال پایدار را به دنبال دارد و حاصل اشتغال پایدار، درآمد ثابت است.

کد مطلب: ۱۲۳۵۲۵۱
لینک کوتاه کپی شد
اشتغال پایدار نتیجه سرمایه‌گذاری اصولی است

به گزارش استانداری اردبیل، سید حامد عاملی، استاندار اردبیل در چهارمین جلسه کارگروه تخصصی اشتغال استان اظهار کرد: سرمایه گذاری در حوزه های مختلف از سوی بخش خصوصی و دولت انجام می شود و وظیفه اعضای این کارگروه رصد و پیگیری فعالیت‌های سرمایه گذاران است، چرا که صرفا با صدور مجوز، اشتغال ایجاد نمی شود.
وی با تاکید بر اینکه نتیجه این جلسات باید به نفع مردم باشد افزود: برای سال ۱۴۰۱ کلیه دستگاه ها باید طرح های جدید با ایده های نو به منظور افزایش اشتغال پایدار ارائه و این طرح ها را به نتیجه برسانند تا تعهد اشتغال به معنای واقعی محقق شود.
استاندار اردبیل با اشاره به اینکه با ایجاد ۱۰ هزار شغل واقعی پایدار، بخش عظیمی از مشکلات بیکاری برطرف می شود، ادامه داد: دستگاه های اجرایی عضو کارگروه اشتغال در حوزه های گردشگری، صنعت، خدمات و کشاورزی با ایده های جدید و طرح های قابل اجرا با رویکرد اشتغال در جلسه حضور یابند و در این جلسات رفع موانع و تصمیم گیری جهت تعیین تکلیف پروژه های راکد و غیرفعال با محوریت معاونت اقتصادی طرح و بررسی شوند.
عاملی گفت: ارزیابی و رصد، یکی از وظایف کارگروه اشتغال و مبنای پیگیری‌ها همان رصدهای سرمایه گذاری است که سند اشتغال نیز بر اساس آن صورت می گیرد.
وی تاکید کرد: زمینه‌های سرمایه گذاری و طرح‌های جدید برای کلیه دستگاه‌های اجرایی باید از خروجی این جلسات باشد و برمبنای ایده‌های جدید و احصای مشکلات، پایه اشتغال سال آینده نیز پی ریزی می شود.
رییس کارگروه اشتغال استان اظهار کرد: اگر بخشی از ظرفیت ها و پروژه های در دست اجرا به نتیجه برسد قطعا بیش از ۱۰ هزار شغل پایدار با درآمد ثابت و پایدار ایجاد خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار