معاون پرورشی و تربیت بدنی منطقه ۱۴:

ارتباط و تعامل نهاد خانواده و مدرسه، در حل مسائل دانش‌آموزان در دوران پساکرونا مهم و مؤثر است

تهران (پانا) - معاونت پرورشی و تربیت‌بدنی منطقه ۱۴ نقش خانواده و مدرسه را در حل مشکلات دانش‌آموزان در دوران پساکرونا محوری دانست.

کد مطلب: ۱۲۳۵۱۷۹
لینک کوتاه کپی شد
ارتباط و تعامل نهاد خانواده و مدرسه، در حل مسائل دانش‌آموزان در دوران پساکرونا مهم و مؤثر است

جلسه مدیران و مشاوران مدارس منطقه ۱۴ حول محور برنامه های مشاوره ای و همگام سازی برنامه های کادر آموزشی با خانواده ها به منظور رسیدگی به مسائل دانش آموزان در سالن کوثر اداره آموزش و پرورش منطقه ۱۴ به صورت حضوری و با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار شد.

محمد عدل لاله؛ معاون پرورشی و تربیت بدنی منطقه ۱۴ گفت: رسیدگی به مسائل پیش آمده پس از دوران کرونا برای دانش آموزان از واجبات است. زیرا بسیاری از دانش آموزان علاوه بر درگیری های روحی، دچار کاهش توانایی های جسمی نیز شدند و این تنها مختص ایران نیست، بلکه در سر تا سر جهان به علت شیوع بیماری این مسئله وجود دارد.

وی در ادامه گفت: حل این مسائل علاوه بر تلاش مدرسه، به کمک و همیاری همه سویه خانواده ها نیازمند است. به همراه خانواده و مدرسه است که می توان در پیشبرد حل مسائل دانش آموزان، سریعا اقدام کرد.

وی افزود: توجه به دانش آموزان و مسائل آنها در مقطع ابتدایی و متوسطه اول، بسیار مهم است. زیرا بسیاری از مسائل در همان زمان قابل حل هستند و با گذشت بیشتر زمان و پیچیده شدن مسئله، همت بیشتری برای رفع آن می طلبد.

وی در پایان سخنان خود خواستار توجه و تمرکز بیشتر بر روی مسائل داش آموزان در مقاطع ابتدایی تحصیلی برای رفع سریع آنها شد.

*خبرنگار دانش آموز پانا؛ مارال جوام

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار