قلم شهید برزمین نمی‌ماند و راهش ادامه دارد

تهران (پانا) - دانش‌آموزان دبیرستان شهید مطهری منطقه یک با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هسته ای به ویژه شهید فخری زاده معتقدند راه شهدا ادامه دارد و ثمره خون پاکشان تربیت صدها دانشمند از فرزندان شایسته ایران زمین است.

کد مطلب: ۱۲۳۴۶۴۵
لینک کوتاه کپی شد
قلم شهید برزمین نمی‌ماند و راهش ادامه دارد
به مناسبت بزرگداشت یاد و خاطره شهید فخری زاده کارشناس مسئولان معاونت پرورشی و تربیت بدنی، سیما سرخابی؛ کارشناس مسئوول سلامت و پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی، اکرم شاه محمدی؛ کارشناس سلامت، اکرم محجوری؛ کارشناس مسئول اردوها و بازدید، بهناز جوادی؛ کارشناس مسئول مشاوره، قریشی زاده مدیریت آموزشگاه شهید مطهری به همراه تعدادی از دانش آموزان با حضور در آستان امامزاده صالح (ع) بر مزار شهید فخری زاده و دیگر شهدا با اهدا گل و فاتحه یاد و خاطرات این شهدا را گرامی داشتند.
دانش آموزان آموزشگاه شهید مطهری با عرض ارادت به شهید فخری زاده و شهید شهریاری و دیگر شهدای آرمیده در جوار آستان امامزاده صالح (ع) با خداوند متعال و شهدا عهد و پیمان بستند و تصریح کردند که قلم این شهیدان بر زمین نمی ماند و راه آنها را ادامه خواهند داد.
دانش آموزان در ادامه با اشاره به پیشرفت علمی کشور تاکید کردند: با شهادت هر کدام از اساتید و دانشمندان، پیشرفت علم متوقف نمی شود. فرزندان با بصیرت و توانمند ایران اسلامی با پیشرفت روز افزون در عرصه های علم و فناوری انتقام خون آنها را از دشمنان کوردل انقلاب اسلامی می گیرند وثمره خون پاکشان تربیت صد ها دانشمند از تبار فخری زاده ها خواهد بود. راهی که با خون پاک شهدا روشن شده هرگز بدون رهرو نخواهد ماند.
*خبرنگار دانش آموز پانا؛ ثنا رفیعا

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار