اعزام ۶ کتابدار برای بازدید از کتابخانه عمومی امام امیرالمؤمنین(ع) در نجف

تهران (پانا) - شش نفر از کارکنان نهاد کتابخانه های عمومی کشور به قید قرعه برای بازدید از کتابخانه امام امیرالمومنین (علیه السلام) نجف به عراق اعزام می شوند.

کد مطلب: ۱۲۳۴۶۱۹
لینک کوتاه کپی شد
اعزام ۶ کتابدار برای بازدید از کتابخانه عمومی امام امیرالمؤمنین(ع) در نجف

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی نهاد کتابخانه های عمومی کشور، در هشتمین جلسه از سلسله وبینارهای «روایت‏‌هایی از ایده‌ها و الگوهای مدیریت کتابخانه‌های عمومی» با حضور حج‍ت الاسلام و المسلمین حیدر السهلانی، مدیر کتابخانه عمومی امام امیرالمؤمنین (علیه السلام) نجف، شیخ حیدر السهلانی قول میزبانی از کتابداران حاضر در جلسه را برای بازدید از این کتابخانه و تشرف به کربلای معلی و نجف اشرف داد؛ همچنین مهدی رمضانی، معاون توسعه کتابخانه‌ها و ترویج کتابخوانی نهاد نیز آمادگی نهاد را در این خصوص اعلام کرد.

پس از برنامه ریزی های انجام شده، مقرر شد کتابخانه امام امیرالمومنین(علیه السلام) نجف میزبان ۶ نفر از کارکنان نهاد برای بازدید از آن کتابخانه و زیارت حرم ائمه در عراق باشد. از همین رو روز دوشنبه ۸ آذرماه ساعت ۹ صبح مراسم قرعه‌کشی با حضور نمایندگان دفتر پژوهش و آموزش، انجمن ارتقای کتابخانه‌های عمومی و دفتر حراست مرکزی نهاد برگزار می‌شود.

در این وبینار حدود ۹۰۰ کاربر حضور داشتند که با تفاهم بین دفتر پژوهش و آموزش و انجمن ارتقای کتابخانه‌های عمومی، مقرر شد قرعه‌کشی تنها بین کارکنان نهاد که بیش از ۲۰ دقیقه در این وبینار حاضر بودند، انجام شود که در نهایت ۲۵۷ نفر شامل این شرایط بودند.

گفتنی است، علاقه‌مندان می‌توانند این مراسم را به طور مستقیم از صفحه اسکای‌روم دفتر پژوهش و آموزش به نشانی https://www.skyroom.online/ch/researchpl/webinar مشاهده کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار