تبریک سازمان بسیج دانش‌آموزی به وزیر آموزش و پرورش

تهران (پانا) _ سازمان بسیج دانش‌آموزی با انتشار بیانیه‌ای انتخاب یوسف نوری را تبریک گفت.

کد مطلب: ۱۲۳۴۵۸۰
لینک کوتاه کپی شد
تبریک سازمان بسیج دانش‌آموزی به وزیر آموزش و پرورش

به گزارش روابط عمومی سازمان بسیج دانش آموزی، متن این بیانیه به شرح ذیل است:

بسم تعالی
جناب آقای یوسف نوری
وزیر محترم آموزش و پرورش
با سلام و اهدا تحیات

کنگره ملی بسیج دانش آموزی ، اعتماد دولت و نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی در سپردن سکان هدایت نظام تعلیم و تربیت کشور را به شما و انتخاب شایسته جنابعالی را به عنوان وزیر محترم آموزش و پرورش صمیمانه تبریک و تهنیت عرض می‌کند.

بدون شک این انتخاب نشات گرفته از تعهد، کارآمدی ، شایستگی‌ و تجربه بالای حضرتعالی در دوره ها و مسئولیت های مختلف است که موجبات رشد و ارتقای مجموعه تربیتی و آموزشی کشور را در پی خواهد داشت و در پی این انتخاب و انتصاب شایسته می توان افقی روشن و آینده ای پر از امید را برای آموزش و پرورش کشور متصور شد.

خدمت در عرصه والای نظام تعلیم و تربیت،وظیفه ای خطیر و پر مسئولیت است؛ همچنین توسعه و تعمیق نظارت ها و پیگیری ها در راستای پیشرفت و تعالی آموزش و پرورش اینده سازان کشور با محوریت تام سند تحول بنیادین و بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی ، از اهم واجبات است با درایت و جدیتی که در حضرتعالی وجود دارد امید است در راستای تحقق این موضوع گام‌های موثری برداشته شود.

بی شک، با حضور شایسته شما در این جایگاه خطیر و بهره‌گیری مطلوب از توان و ظرفیت‌های فراوان و متنوع فکری آینده سازان انقلاب اسلامی ایران و تشکل بسیج دانش آموزی به عنوان کانون تربیت جوانان انقلابی و مومن ، در سترگ ترین نهادفرهنگ ساز کشور که متولی اصلی تربیت اسلامی است ، بیش از پیش شاهد افق‌های روشن در تقویت جایگاه تعلیم و تربیت در جامعه خواهیم بود.

ما آینده سازان انقلاب اسلامی ایران در کنگره بسیج دانش آموزی کشور رجاء واثق داریم که در مسیر اعتلای بیش از پیش وزارت آموزش و پرورش خدمات خالصانه ای را ارائه دهید و آینده ای روشن و با عظمت برای فردای جامعه دانش آموزی فراهم کنید و در نهایت دوام توفیقات حضرتعالی را در مسیر تحقق آرمان های انقلاب اسلامی ایران مسئلت داریم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار