الناز قاسمی: حضور تیم ملی هندبال زنان در قهرمانی جهان پله ترقی است

تهران (پانا) - لژیونر ایرانی تیم هندبال آنادلو ترکیه تلاش برای ارائه یک نمایش خوب با تیم ملی هندبال بانوان در رقابت‌های قهرمانی جهان اسپانیا را یکی از مهمترین اهداف خود عنوان کرد.

کد مطلب: ۱۲۳۴۵۴۵
لینک کوتاه کپی شد
الناز قاسمی: حضور تیم ملی هندبال زنان در قهرمانی جهان پله ترقی است

الناز قاسمی، لژیونر تیم هندبال «آنادلو» در گفت‌گو با روابط عمومی فدراسیون هندبال در خصوص رقابت‌های لیگ هندبال ترکیه اظهار کرد: سطح رقابت‌ها در لیگ ترکیه هم بالاست و هم تنگاتنگ؛ به طوری که به هیچ‌وجه مشخص نیست کدام تیم در بازی برنده است. همچنین به دلیل اینکه سه تیم لیگ ترکیه در لیگ اروپا بازی می‌کنند، هم شیوه و متد بروزی دارند و هم اینکه بازیکنانی که در تیم‌ها حضور دارند، بسیار باتکنیک ‌و فوق‌العاده هستند.

وی ادامه داد: «آنادلو» در شرایط خوبی است و در رقابت با تیم‌های صدر جدول بازی خوبی داشتیم. همچنین بازیکنان برزیلی و بازیکن‌ روسی تیم «آنادلو» بازی بسیار زیبایی دارند و همین امر باعث شده سطح مسابقات تیم بالا باشد و در هر بازی نکات مختلفی یاد می‌گیریم.

ملی‌پوش تیم بانوان هندبال ایران در مورد اهداف خود نیز گفت: چند هدف کوتاه‌ و بلند مدت دارم، نخست اینکه هرچه سریع‌تر پایان‌نامه خود را با نمره عالی تمام کنم و دانشم را در زمینه کار تخصصی خودم یعنی رشته بدنسازی بالا ببرم. در زمینه ورزشی نیز می‌خواهم با تیم ملی هندبال بانوان کشورم نمایش خوبی در برابر تیم‌های بزرگ نروژ و رومانی در رقابت‌های جهانی اسپانیا داشته باشم.

قاسمی خاطر نشان کرد: یک هدف بسیار بزرگ برای آینده‌ام دارم تا به سطحی برسم که بتوانم در تیم‌های بزرگ و مطرح بازی کنم که لازمه این امر تمرین‌ زیاد است. همچنین از لحاظ شخصی دوست دارم آکادمی بدنسازی خود را تاسیس کنم.

قاسمی در مورد بازیکن های ایرانی مورد علاقه خود نیز گفت: همیشه از سبک بازی و جوانمردی شیدا فلاحی، کاپیتان سابق تیم ملی هندبال، در مسابقات لذت برده‌ام اما بیشتر به بازیکنان باهوش و بازیکنانی که باعث اعصاب خردی و کلافگی مدافعین می‌شوند، علاقه دارم!

او در خصوص تیم ملی هندبال بانوان نیز گفت: قطعا برای هر بازیکنی که جزو لیست اعزامی‌ها باشد، باعث خوشحالی و همچنین افتخار هست که می‌تواند در چنین رویداد مهمی برای کشورش بازی کند. حضور در چنین سطحی از مسابقات و دیدن تیم‌ها‌ و بازیکنان سطح یک جهان واقعا می‌تواند پله ترقی باشد. من سبک بازی تیم‌های نروژ و روسیه را بسیار می‌پسندم و واقعا دوست دارم کنار این بازیکنان بازی کنم.

وی در پایان در خصوص پیش‌بینی‌اش از رقابت‌های قهرمانی زنان جهان نیز اظهار کرد: فکر می‌کنم رقابت نهایی بین نروژ، هلند، اسپانیا و روسیه است و در کل هر تیمی بیشتر جنگندگی داشته باشد، برنده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار