در جلسه کمیته مدیریت فوریت‌های روانی- اجتماعی و پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی منطقه ۴:

آموزش به اولیاءدر کنار آموزش به دانش‌آموزان، راهی اثربخش در پیشگیری از آسیب‌هاست

تهران (پانا) - معاون پرورشی و تربیت‌بدنی منطقه ۴، با اشاره بر اهمیت آموزش در زمینه پیشگیری از آسیب‌ها آموزش به اولیاءدر کنار آموزش به دانش‌آموزان را راهی اثربخش عنوان کرد.

کد مطلب: ۱۲۳۴۵۱۲
لینک کوتاه کپی شد
آموزش به اولیاءدر کنار آموزش به دانش‌آموزان، راهی اثربخش در پیشگیری از آسیب‌هاست

محمدحسین لونی؛ مدیر آموزش و پرورش منطقه ۴ ضمن تاکید بر اهمیت آموزش مهارت‌های زندگی و همچنین پیشگیری از آسیب‌های روانی و اجتماعی دانش‌آموزان اظهار کرد: آموزش و پرورش اصلی‌ترین نهاد اجتماعی است که نقش تعیین کننده‌ای در آموزش مهارت‌های اجتماعی و متعاقب آن جامعه‌پذیری افراد دارد. ما هم اکنون با نوع متفاوتی از مشکلات روبرو هستیم، با توجه به اینکه دانش آموزان و خانواده ها در قرنطینه خانگی به سر می برند و آموزش ها مجازی شده، متاسفانه شاهد آسیب هایی از نظر روحی و روانی در دانش آموزان هستیم.

علی گلشن ؛ معاون پرورشی و تربیت بدنی منطقه نیز ضمن بیان برنامه های این معاونت در راستای اجرای طرح نماد (نظام مراقبت اجتماعی دانش آموزان) کاهش آسیب های اجتماعی در دانش آموزان گفت: آموزش به اولیاء در کنار آموزش به دانش آموزان می‌تواند راهی اثربخش در این زمینه باشد و این دو به موازات هم و در کنار هم می‌توانند نتیجه بخش باشند.

وی افزود: همکاران ما در مدارس نیز با اقدام به موقع در این امر ما را یاری دهند تا بتوانیم در زمان مناسب، اقدام مناسب و به جا را انجام دهیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار