«رای موافق» فراکسیون اکثریت مجلس به صلاحیت وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش

تهران (پانا)‌ - فراکسیون اکثریت مجلس شورای اسلامی در جلسه صبح امروز خود به صلاحیت وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش رأی موافق دادند.

کد مطلب: ۱۲۳۴۴۷۱
لینک کوتاه کپی شد
«رای موافق» فراکسیون اکثریت مجلس به صلاحیت وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش

جلسه فراکسیون نیروهای مردم انقلاب صبح امروز (یکشنبه 7 آذر) پیش از آغاز جلسه علنی مجلس و به ریاست محمدباقر قالیباف با حضور نمایندگان عضو فراکسیون و وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش و به منظور بررسی برنامه های یوسف نوری تشکیل شد.

سیدمحمدرضا میرتاج‌الدینی نایب رئیس فراکسیون در تشریح این جلسه اظهار داشت: در این جلسه 7 نفر از نمایندگان انتظارات خود از وزارت آموزش و پرورش و همچنین پیشنهاداتی برای بهبود شرایط آموزشی طی سخنانی مطرح کردند.

وی افزود: در ادامه وزیر پیشنهادی نیز به دفاع از برنامه های خود پرداخت و گفت: مبنای عمل من سند تحول بنیادین خواهد بود و براساس این سند، برنامه های تقدیمی به مجلس را تدوین و پیش خواهم برد.

میرتاج‌الدینی تصریح کرد: در بخش دیگری از این نشست محمدباقر قالیباف رئیس فراکسیون با تاکید بر ساماندهی هر چه سریعتر آموزش و پرورش به عنوان یکی از وزارتخانه مهم، بنیادین و آینده‌ساز کشور گفت که مبنای کار ما و اساس سنجش ما سند تحول بنیادین است که 10 سال است تدوین شده اما به طور کامل اجرا نشده است. همچنین رئیس مجلس بر اجرای رتبه بندی معلمان و حفظ شأن صاحبان اصلی نظارت تعلیم و تربیت تاکید کرد که ان شالله به زودی نهایی خواهد شد و در سال آینده نیز پیش‌بینی‌های آن در بودجه صورت خواهد گرفت و حمایت‌های لازم نیز از آن انجام می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار