اجرای طرح مقیمون در مدارس شهرستان‌های استان تهران

تهران (پانا)- جلسه فصلی کارشناسان قرآن، عترت و نماز مناطق 21 گانه شهرستان‌های استان تهران با حضور معاون ستاد اقامه نماز استان تهران برگزار شد.

کد مطلب: ۱۲۳۴۳۷۹
لینک کوتاه کپی شد
اجرای طرح مقیمون در مدارس شهرستان‌های استان تهران

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران، جلسه هماهنگی کارشناسان قرآن، عترت و نماز مناطق 21 گانه با حضور حجت الاسلام عبدی معاون آموزشی و فرهنگی ستاد اقامه نماز استان تهران در اردوگاه شهید منتظری شهریار برگزار شد.

در این نشست حجت‌الاسلام عبدی با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری که فرمودند «مدارس را مزین کنید به نمازخوانی نوجوانان؛ این برترین تضمین برای سلامتی آینده جامعه است»، بر اجرای فعالیت های مدارس با محوریت نماز تاکید و سپس به معرفی طرح "مقیمون" جهت اجرا در مدارس شهرستانهای استان تهران پرداخت.

معاون آموزشی و فرهنگی ستاد اقامه نماز استان تهران، هدف از اجرای طرح را ایجاد رویکرد آموزشی تربیتی در فعالیت‌ها، آموزش احکام مبتدی در سنین نزدیک به سن تکلیف، رفع شبهات مربوط به نماز و ایجاد انگیزه و تقویت اراده برای ارتباط با خدا مطرح و مخاطب اجرای طرح را دانش‌اموزان دوره اول و دوم ابتدایی دختران، مقطع متوسطه اول پسران و اولیاء دانش‌آموزان دانست.

وی افزود: ستاد اقامه نماز با تامین منابع آموزشی و برگزاری کارگاه‌های عملی برای دانش‌آموزان سعی در اجرای برنامه‌هایی از جمله، آموزش و تصحیح نماز فرد به فرد، برگزاری مسابقات کتابخوانی، برنامه‌ریزی جهت فعال‌سازی پنج شنبه‌های تربیتی، کارگاه آموزشی شیوه‌های دعوت به نماز ویژه اولیا دارد که با اعزام مبلغین به مدارس شهرستان‌های استان تهران در سال تحصیلی جاری و تا پایان اردیبهشت ماه سال آینده صورت خواهد پذیرفت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار