در جلسه مبلغین طرح امین منطقه٣ عنوان شد:

تربیت، هدف مشترک آموزش پرورش و حوزه های علمیه است

تهران (پانا) - معاون پرورشی و تربیت‌بدنی منطقه 3، با اشاره به اهمیت حضور مبلغین طرح امین در مدارس، بر همکاری آموزش و پرورش با حوزه برای اعتلای تربیت دینی دانش‌آموزان تاکید کرد.

کد مطلب: ۱۲۳۴۳۶۷
لینک کوتاه کپی شد
تربیت، هدف مشترک آموزش پرورش و حوزه های علمیه است

جلسه مبلغین طرح امین با حضور فیروز یارمحمدی؛ معاون پرورشی و تربیت‌بدنی منطقه، انسیه خطیبی؛ کارشناس مسئول قرآن عترت و نماز منطقه، مونا خداوردیان؛ رابط طرح امین در منطقه، معصومه زرین پی مقدم، مدیر دبستان دخترانه رازی و معصومه گلزاری، مبلغ طرح امین برگزار شد.
در این جلسه فیروز یارمحمدی به اهمیت حضور مبلغین طرح امین علی الخصوص در مقطع ابتدایی اشاره کرد و گفت: تربیت هدف مشترک آموزش پرورش و حوزه های علمیه است و همکاری های این دو حوزه باعث اعتلای تربیت دینی دانش آموزان خواهد شد.
در ادامه انسیه خطیبی گفت: ایجاد ارتباط دوستانه بین دانش آموزان و مبلغ طرح امین اولین قدم فعالیت‌های این طرح است و مبلغ طرح امین به همراه معاون یا مربی پرورشی در مدرسه می توانند دانش آموزان را به سوی آموزه های دینی سوق دهند، آنچه که متاسفانه در این دو سال اخیر به خاطر شرایط بیماری کرونا از آن فاصله گرفته شده است. مبلغ طرح امین می تواند نقش تاثیرگذاری در آینده دانش آموزان داشته باشد و با جذب و ایجاد ارتباط دوستانه، هدف اصلی سند تحول که همان حمایت طیبه است را محقق کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار