فولادوند در جلسه هم‌اندیشی شناسایی آسیب‌های دوران کرونا بر دانش‌آموزان و تدوین بسته ترمیمی بیان کرد:

آموزش عوامل اجرایی حرف اول را می‌زند

تهران (پانا) - صبح امروز دومین جلسه هم‌اندیشی شناسایی آسیب‌های دوران کرونا بر دانش‌آموزان و تدوین بسته ترمیمی در محل سالن شهید جهرمی برگزار شد و مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران، بر اهمیت آموزش عوامل اجرایی در شناسایی آسیب‌های دوران کرونا تاکید کرد.

کد مطلب: ۱۲۳۴۳۵۵
لینک کوتاه کپی شد
آموزش عوامل اجرایی حرف اول را می‌زند

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش شهر تهران، عبدالرضا فولادوند در دومین جلسه هم اندیشی شناسایی آسیب های دوران کرونا بر دانش آموزان و تدوین بسته ترمیمی؛ اظهار کرد: می بایست در دوران پساکرونا سیستم آموزش را تقویت کنیم و در این خصوص، آموزش عوامل اجرایی حرف اول را می‌زند.
وی با اشاره به اینکه به بهترین نحو ترسیمی از وضع موجود داشته باشیم، افزود: در راستای حل مساله، برنامه ریزی لازم و گزارشی دقیق و جامع از وضعیت موجود ارائه شود.
فولادوند با تاکید بر توانمندسازی مدیران در دوران پساکرونا؛ ضمن اینکه مدیران را میدان داران عرصه تعلیم و تربیت قلمداد کرد که باید اشراف بر عملیات داشته باشند، اضافه کرد: توجه به ابعاد تربیتی باید تقویت شود و تلاش کنیم که یادگیری برای دانش‌آموزان با بهترین کیفیت ایجاد شود.
مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران با اشاره به بازدید ناظران و بازرسان شورای عالی آموزش و پرورش از مدارس شهر تهران ادامه داد: جلب اعتماد خانواده ها در زیست بوم جدید حائز اهمیت است و باید تلاش کنیم تا با تحلیل گزارش ها نسبت به اتخاذ تصمیمات بعدی در شرایط شیوع بیماری کرونا تصمیم گیری شود.
وی گفت: در حوزه معلمان تقویت موقعیت های یادگیری و در حوزه دانش اموزان تقویت مهارت های فراشناختی از اهمیت بسزایی برخوردار است.
شایان ذکر است شورای معاونین و روسای ادارات اداره کل آموزش و پرورش شهر تهران در این نشست به بیان دیدگاه های خود پرداختند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار