جزئیات نشست اعضای دو کمیسیون مجلس با وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش

تهران (پانا) - سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس خبر داد امروز در نشست مشترکی با حضور اعضای کمیسیون فرهنگی، برنامه‌های وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش بررسی شد و نمایندگان بر ضرورت توجه به دانشگاه فرهنگیان و تامین نیروی انسانی موردنیاز از طریق این دانشگاه تاکید کردند.

کد مطلب: ۱۲۳۴۲۹۷
لینک کوتاه کپی شد
جزئیات نشست اعضای دو کمیسیون مجلس با وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش

به گزارش خانه ملت، روح‌اله عباس‌پور در تشریح نشست مشترک امروز (شنبه 6 آذر) کمیسیون‌های صنایع و معادن مجلس و فرهنگی مجلس، با یوسف نوری وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش، گفت: در این نشست برنامه‌ها و سوابق اجرایی وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش بررسی شد.

نماینده مردم بوئین زهرا و آوج در مجلس شورای اسلامی افزود: اجرای سند تحول بنیادین یکی از مهم‌ترین برنامه‌های وزیر پیشنهادی است. همچنین توجه به تامین نیروی انسانی موردنیاز این وزارتخانه از دیگر نکات مدنظر نوری بود.

وی با بیان اینکه نمایندگان نیز در این جلسه به بیان نظرات خود پرداختند، اضافه کرد: تاکید بر اجرای سند تحول بنیادین، تامین نیروی انسانی موردنیاز، توجه به حوزه پرورشی، نظارت بر مدارس دولتی و غیردولتی، ساماندهی نیروهای نهضتی، خرید خدمتی و... از موضوعات مطرح شده در این نشست بود.

سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس بزرگترین چالش در وزارت آموزش و پرورش را تامین نیروی انسانی دانست و ادامه داد: با وجود گذشت بیش از 2 ماه از آغاز سال تحصیلی برخی از مدارس معلم ندارند به همین دلیل نمایندگان بر ضرورت توجه به دانشگاه فرهنگیان و تامین نیروی انسانی موردنیاز از طریق این دانشگاه تاکید کردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار