جزئیات برگزاری نخستین همایش ملی تربیت در زیست‌بوم جدید

تهران (پانا) - سرپرست معاونت پرورشی و فرهنگی از برگزاری نخستین همایش ملی تربیت در زیست‌بوم جدید با همکاری معاونت پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش خبر داد.

کد مطلب: ۱۲۳۴۲۶۰
لینک کوتاه کپی شد
جزئیات برگزاری نخستین همایش ملی تربیت در زیست‌بوم جدید

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل معاونت پرورشی و فرهنگی، حسن شربت دار گفت: نخستین همایش ملی "تربیت در زیست بوم جدید" با همکاری اداره کل امورتربیتی، مشاوره و مراقبت در برابر آسیب های اجتماعی و اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران برگزار می شود.

وی ادامه داد: به استناد ابلاغ شماره 500/125783 مورخ 1398/07/10 معاونت پرورشی و فرهنگی، اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران همایش ملی "تربیت در زیست بوم جدید" را با مشارکت دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی برگزار می کند.

شربت دار در باره زمان و نحوه دریافت مقاله ها خاطر نشان کرد: زمان دریافت مقاله ها از تاریخ 1400/08/20 تا 1400/10/25 است. و ارسال مقاله ها از طریق وب سایت همایش به نشانی http://ncene.sru.ac.ir صورت پذیرد.

وی افزود: پس از داوری مقاله های ارسالی، همایش تجلیل از نویسندگان مقاله های برتر در اسفندماه سال جاری به میزبانی این اداره کل به صورت مجازی و در صورت مساعد بودن شرایط و عدم وجود مانع، به صورت حضوری برگزار خواهد شد. همچنین به همه نویسندگان مقاله های پذیرفته شده، گواهی پذیرش مقاله اهدا خواهدشد و به برگزیدگان، از طرف وزارت آموزش و پرورش لوح تقدیر اعطا خواهد شد. و به تعدادی از نویسندگان مقاله های برتر، لوح تقدیر و هدایای ارزشمندی تقدیم خواهد شد.

سرپرست معاونت پرورشی و فرهنگی در ادامه با اشاره به مستند سازی این مقاله ها گفت: همه مقاله ها، در پایگاه های استنادی علوم جهان اسلام (ISC) و سیویلیکا (CIVILICA) نمایه خواهند شد و مقاله های برتر در قالب یک کتاب، چاپ و به عنوان منبع محتوایی در برنامه ریزی ها و دوره های آموزشی نیروهای حوزه پرورشی مورد بهره برداری قرار خواهند گرفت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار