نشست هماهنگی ستاد بیست و سومین مانور سراسری زلزله در ورامین

ورامین (پانا)‌ - نشست هماهنگی ستاد بیست و سومین مانور سراسری زلزله با حضور جمعی از نمایندگان ادارات عضو ستاد اجرایی مانور زلزله، در اتاق شورای آموزش و پرورش ورامین برگزار شد.

کد مطلب: ۱۲۳۴۱۹۹
لینک کوتاه کپی شد
نشست هماهنگی ستاد بیست و سومین مانور سراسری زلزله در ورامین

بیست و سومین جلسه اجرایی و هماهنگی ستاد برگزاری مانور زلزله با حضور نمایندگان اعضای ستاد برگزار شد.

محمود ملایری، سرپرست آموزش و پرورش ورامین ضمن تقدیر و تشکر از حضور اعضای ستاد اجرایی مانور سراسری زلزله، از اجرای هماهنگ و سراسری این مانور در کل کشور خبر داد.

حسین محمدزاده معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش ورامین، توضیحات کاملی از چگونگی اجرا و زمان برگزاری مانور در آموزشگاه شهید محمد منتظری ارائه داد.

حامد مهرپویان رئیس جوانان جمعیت هلال احمر ورامین، به آمادگی بالای هلال احمر و همچنین اجرای چند برنامه هماهنگ و نمادین عملیات نجات در مانور سراسری زلزله اشاره کرد و گفت: جمعیت هلال احمر عملکرد قابل توجه و نقش کلیدی در آموزش افراد در چگونگی مواجه با موارد بحرانی در کشور را دارد.

محمد پاکیزه منش معاون عملیاتی ایستگاه آتش نشانی ورامین نیز، از آمادگی بالای ایستگاه و نقش کلیدی در دفع و مهار حادثه خبر داد و افزود: همکاران ایستگاه منطقه ورامین در اجرای این مانور سراسری قصد اجرای نمادین عملیات نجات و اطفاع حریق را دارد.

مریم عرب کارشناس سلامت نوجوانان، جوانان و مدارس، به حضور پر‌رنگ و همیشه در صحنه شبکه بهداشت در تمامی موارد بحرانی اشاره کرد و گفت: شبکه بهداشت نقش پر‌رنگی در فراهم کردن شیوه نامه‌های بهداشتی و کنترل حادثه را برعهده دارد.

وی همچنین اشاره کرد: در جهت ارتقای سطح کیفی این مانور، ضمن فراهم کردن پروتکل‌های بهداشتی، قصد دارد در راستای ارتقای سطح آگاهی دانش‌آموزان بسته‌های آموزشی مطلوبی در اختیار آنان قرار بدهد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار