مدیر آموزش و پرورش شهرستان نظر آباد عنوان کرد:

گروه‌های آموزشی موتور محرکه دستگاه تعلیم و تربیت در مدارس هستند

کرج (پانا) - مدیر آموزش و پرورش شهرستان نظر آباد عنوان کرد گروه های آموزشی موتور محرکه دستگاه تعلیم و تربیت در مدارس هستند.

کد مطلب: ۱۲۳۴۱۶۲
لینک کوتاه کپی شد
گروه‌های آموزشی موتور محرکه دستگاه تعلیم و تربیت در مدارس هستند

در راستای اجرای وظیفه نظارتی سازمان اداری شورای عالی آموزش و پرورش جهت نظارت بر حسن اجرای مصوبه ۹۷۷ با موضوع نحوه ارائه خدمات آموزشی تربیتی مدارس در دوره بیماری های فراگیر ،بررسی اجرای مصوبات شورای عالی آموزش و پرورش، اهداف گروه های آموزشی و فعالیت های آموزشی مراکز پیش دبستانی ناظران شورای عالی آموزش و پرورش از اداره آموزش و پرورش و مدارس شهرستان نظرآباد بازدید به عمل آوردند.

مسعود مهران نیا، مدیر آموزش و پرورش شهرستان نظر آباد در آغاز فعالیت ناظران شورای عالی آموزش و پرورش ضمن عرض خیر مقدم و خوش آمدگویی با بیان نکات ارزشمندی در خصوص اهمیت گروه های آموزشی و فعالیت های آموزشی مراکز پیش دبستانی پرداخت و گفت: گروه های آموزشی موتور محرکه دستگاه تعلیم و تربیت و زمینه ساز اجرای سند تحول بنیادین در مدارس هستند.

مدیرآموزش و پرورش شهرستان نظرآباد، اظهار کرد: موفقیت‌های گوناگون در ارتقای شاخص های آموزشی شهرستان در سایه برنامه‌ریزی، کار جهادی و تلاش شبانه‌روزی گروه های آموزشی محقق شده است.

وی با بیان اینکه جایگاه گروه های آموزشی در دستگاه تعلیم و تربیت بی بدیل است، تصریح کرد: گروه های آموزشی زمینه ساز اجرای سند تحول در کف مدرسه هستند بنابراین باید چارت وظایف و ساعات فعالیت‌ سرگروه‌ها به تناسب اهمیت فعالیت آنان تغییر کند.

در ادامه مهران نیا با اشاره به اهمیت آموزش پیش از دبستان افزود: خوشبختانه محتوای آموزشی خوبی در مراکز پیش دبستانی و مهدهای کودک ارائه شده اما آنچه از اهمیت بیشتری در این مقطع سنی برخوردار است، برگزاری کلاس های فعالیت محور است.

وی در ادامه اضافه کرد: آموزش و پرورش همه تلاش و همت خود را در آموزش و تربیت کودکان به خصوص در دوره پیش دبستانی به عنوان پایه و اساس ورود به اجتماع به کار می گیرد.

در پایان معاونین آموزش ابتدایی و متوسطه گزارش جامعی در خصوص فعالیت ها و اقدامات صورت گرفته در حوزه پیش دبستانی و گروه های آموزشی ارائه کردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار