اجلاس سران اکو، فرصت مغتنمی برای همکاری سطح بالای ایران وترکمنستان است

تهران (پانا) - وزیر امور خارجه کشورمان درتبادل نظر تلفنی با وزیر خارجه جمهوری ترکمنستان با اشاره به حضور آیت الله رئیسی در اجلاس سران اکو، این رویداد را فرصت مغتنمی برای گفت و گو درباره مسائل مورد علاقه و سطح بالای دو کشور دانست.

کد مطلب: ۱۲۳۳۹۸۵
لینک کوتاه کپی شد
اجلاس سران اکو، فرصت مغتنمی برای همکاری سطح بالای ایران وترکمنستان است

به گزارش اداره کل اطلاع رسانی و سخنگویی وزارت امور خارجه، امیر عبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان عصر امروز با رشید مردوف معاون نخست وزیر و وزیر امور خارجه ترکمنستان در یک گفت و گوی تلفنی درباره روابط دو جانبه و برگزاری نشست سران اکو در عشق آباد به تبادل نظر پرداخت.

امیر عبداللهیان با ابلاغ سلام رییس جمهوری کشورمان به رییس جمهوری ترکمنستان، برای همکاری به برگزاری موفق این اجلاس اعلام آمادگی کرد.

وزیر امور خارجه ترکمنستان نیز در این تماس با اشاره به برگزاری همایش اقتصادی فوق با حضور مقام های ارشد اقتصادی کشورهای عضو اکو از جمله اتاق های بازرگانی و فعالان اقتصادی و جلسات اقتصادی در وزارت خارجه ترکمنستان و نشست وزرای خارجه در روز شنبه، از حضور فعال جمهوری اسلامی ایران در نشست های یاد شده و نشست اصلی (سران) تقدیر و تشکر کرد و ابراز امیدواری کرد این نشست ها بیش از پیش در جهت توسعه و گسترش روابط و همکاری بین کشورهای منطقه ثمر بخش باشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار