رزمایش بسیجیان گیلانی در مصلی امام خمینی رشت برگزار شد

رشت (پانا) - به مناسبت هفته بسیج، رزمایش بزرگ بسیجیان در محل مصلی امام خمینی (ره) رشت برگزار شد.

کد مطلب: ۱۲۳۳۸۳۲
لینک کوتاه کپی شد
رزمایش بسیجیان گیلانی در مصلی امام خمینی رشت برگزار شد

به گزارش روابط عمومی اداره کل استانداری گیلان، استاندار گیلان در مراسم نمایش اقتدار بسیجیان گیلان، به داشتن روحیه جهادی و تفکر بسیجی برای ارائه خدمت اشاره کرد و گفت: نیروهای جوان با روحیه بسیجی را به کار خواهیم گرفت تا مشکلات در اسرع وقت برطرف شود و آنچه که شایسته مردم گیلان است را در این استان فراهم می کنیم.

اسداله عباسی اظهار کرد: مشکلات موجود در جامعه به خصوص مشکلات استان گیلان با روحیه بسیجی و با کمک همه مسئولان برطرف می شود.

وی خاطرنشان کرد: بسیج و واژه بسیجی در نظام جمهوری اسلامی، منحصر به فرد است و نمی تواند در یک تشکیلات به خصوصی بگنجد، چون بسیج یک تفکر و فرهنگ است و یکی از مولفه های مهم فرهنگ بسیجی، معامله با خداست. چون بسیج برای خدا و رسیدن به معشوق خود، همه داشته هایش را فدا می کند.

استاندار گیلان اظهار کرد: سرباز ولایت بودن نیز دیگر مولفه مهم بسیج است که با یک اشاره ولایت، حرکت بصیرانه خود را در همه عرصه ها به اثبات می رساند و یک بسیجی اجازه نمی‌دهد که در دام فتنه گرفتار شود و با اطاعت از ولایت، خود در صحنه ها حضور می یابد و دشمنان را ناامید می کند و حماسه های باشکوهی را خلق می کند.

وی گفت: یکی دیگر از مولفه های مهم بسیج، مقاومت است و پس از پیروزی انقلاب اسلامی شاهدیم که دشمنان با تحریم های اقتصادی، سیاسی و سایر تحریم ها می خواستند به کشور ما آسیب برسانند اما ملت ما مقتدرانه مقاومت کردند و دشمنان نیز از وضع تحریم های خود ناامید شده اند.

استاندار گیلان افزود: شجاعت نیز یکی دیگر از مولفه های مهم بسیج است که نمونه بارز آن را چندی پیش شاهد بودیم که چگونه نیروهای نظامی ما مقابل ناوهای استکبار ایستادگی کردند تا حق ملت ایران را بگیرند و اگر امروز اقتدار موشکی داریم و در دل دشمنان ما وحشت افتاده، به دلیل بسیجی بودن ملت ما است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار