کاهش موقتی آلاینده‌ها در هوای پایتخت طی امروز

تهران (پانا) - بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، امروز ۲ آذرماه در پاره‌ای نقاط به‌ویژه نیمه جنوبی و نواحی شمال شرقی استان گاهی وزش باد نسبتا شدید رخ خواهد داد و انتظار می‌رود باعث کاهش موقتی آلاینده‌ها شود.

کد مطلب: ۱۲۳۳۳۹۵
لینک کوتاه کپی شد
کاهش موقتی آلاینده‌ها در هوای پایتخت طی امروز

بر این اساس وضعیت جوی استان تهران طی پنج روز آینده، آسمانی صاف تا نیمه ابری، گاهی همراه با وزش باد ملایم و به دلیل پایداری نسبی جو در مناطق پرتردد شهری همراه با غبار محلی پیش‌بینی می‌شود البته امروز(۲ آذرماه) در پاره‌ای نقاط به‌ویژه نیمه جنوبی و نواحی شمال شرقی استان گاهی وزش باد نسبتا شدید رخ خواهد داد و انتظار می‌رود باعث کاهش موقتی آلاینده‌ها شود.

در روز پنجشنبه (۴ آذرماه) با افزایش پایداری جو، افزایش آلاینده‌های جوی پیش بینی می شود. در روزهای جمعه تا شنبه (۵ تا ۶ آذرماه) شاهد افزایش ابرناکی و وقوع مه رقیق در ارتفاعات استان خواهیم بود.

طی پنج روز آینده از لحاظ دمایی تغییرات چندانی پیش‌بینی نمی‌شود.

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، فیروزکوه با دمای ۳- درجه سانتیگراد سردترین نقطه استان تهران در ۲۴ ساعت گذشته گزارش شده است.

آسمان تهران نیز فردا (۳ آذرماه) صاف و همراه با غبار محلی با بیشترین و کمترین دمای ۱۷ و ۷ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

آسمان پایتخت پس فردا ( ۴ آذرماه) قسمتی ابری و نیمه‌ابری و غبارآلود خواهد بود و دمای هوا در گرم‌ترین و سردترین زمان به ۱۵ و ۶ درجه سانتیگراد می‌رسد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار