جذب ۵۴ هزار دانش‌آموز خبرنگار در خبرگزاری پانا طی سال تحصیلی جدید

تهران (پانا) - مشاور سرپرست آموزش و پرورش و قائم مقام معاون وزیر در سازمان دانش‌آموزی به بیان فعالیت‌های این سازمان در ۳ بخش پرداخت.

کد مطلب: ۱۲۳۳۲۵۶
لینک کوتاه کپی شد
جذب ۵۴ هزار دانش‌آموز خبرنگار در خبرگزاری پانا طی سال تحصیلی جدید

اسماعیل بحری زاده در نشست صمیمانه سرپرست آموزش و پرورش با همکاران سازمان دانش‌آموزی ضمن ابراز خرسندی از برگزاری این نشست به مناسبت هفته بسیج، یاد و خاطره شهدا را گرامی داشت و اظهار کرد: در حوره پیشتازان فعالیت‌ها طبق نقشه از پیش طراحی شده پیش رفته و ۷ گام طراحی شده است اولین گام گفتمان سازی است که با وجود شرایط کرونایی با حضور در استان‌ها کارگروه‌ها و نشست‌های توجیهی برگزار کردیم.

وی افزود: یکی از مهم ترین دستاوردهای این گفتمان سازی حضور پرشور دانش‌آموزان در مانورهای ۱۳ آبان بوده همچنین ملزومات تشکیلاتی طی فرایندهای قانونی پیگیری شده است.

بحری زاده بیان کرد: در یک ماه آینده با تلاش همکاران محتواهای آموزشی تکمیل می‌شود و به ۱۰ استان ارسال خواهد شد تا پس از جمع آوری نظرات این محتواها با رویکرد جدید اجرا شود.

مشاور سرپرست آموزش و پرورش خبر داد دو دوره مدرسی ۲۵۰ نفره به تفکیک برای خواهران و برادران را پیش بینی کردیم. در دهه فجر نیز مانور یاوران انقلاب را خواهیم داشت تا به طور میدانی آن را برگزار کنیم.

وی در حوزه مجلس دانش‌آموزی گفت: تمامی اقدامات مجلس استخراج و فعالیت‌ها زمانبندی شده است کارگروه تدوین سند دهمین دوره نیز برگزار و پیش نویس این سند تدوین شده است.

قائم مقام معاون وزیر در سازمان دانش‌آموزی افزود: در بخش پانا نیز گزارش‌های دانش‌آموزان در استان‌ها بسیار ارزشمند بوده که صدا و سیما متقاضی پخش این موارد بوده است.

بحری زاده عنوان کرد: دوره تکمیلی برای مدرسان را خواهیم داشت و برای ۵۴ هزار دانش‌آموز در سال تحصیلی جدید فرایند جذب را نیز داریم تا این افراد به ۶ هزار دانش‌آموز آموزش دیده اضافه شوند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار