امروزه جوانان بسیجی دشمن را در رسیدن به اهداف شوم خود مایوس می‌کنند

تهران (پانا) - فرمانده بسیج فرهنگیان وزارت آموزش و پرورش به مناسبت آغاز هفته بسیج، پیامی صادر کرد.

کد مطلب: ۱۲۳۳۱۷۷
لینک کوتاه کپی شد
امروزه جوانان بسیجی دشمن را در رسیدن به اهداف شوم خود مایوس می‌کنند

متن پیام شاپور محمدزاده، به شرح زیر است:

پنجم آذر ماه، سالروز تاریخی صدور فرمان رهبر کبیر انقلاب، حضرت امام خمینی(ره) در ضرورت تشکیل بسیج مستضعفان را در حالی گرامی می داریم که این شجره طیبه و نهاد اصیل مردمی و انقلابی با همان طراوت سال‌های آغازین حیات خود، در عرصه‌های مختلف سیاسی، نظامی، فرهنگی و اجتماعی‌ جمهوری اسلامی ایران، حضور دارد.

اندیشه متعالی بسیج، از عمق معارف الهی، توسط معمار کبیر انقلاب(ره) شکل گرفت و در میان ملت انقلابی میهن اسلامی، ریشه دوانید و در قامت پرصلابت "سازمان بسیج مستضعفین" عینیت یافت و به فرهنگی فراگیر، گسترده و جهان شمول تبدیل شده است.

امروزه جوانان بسیجی ما، به عنوان پیشبران بیانیه گام دوم انقلاب، با تأسی از منویات رهبری معظم انقلاب(مدظله العالی) با حدّت و حمیّت همیشگی خود، علاوه بر حضور ایثارگرانه در عرصه های سازندگی و آبادانی کشور، با جهاد تبیینی، دشمن را در رسیدن به اهداف شوم و استکباری خود ناکام و مأیوس می کنند.

آری، بسیجی، ثمره نهالی است که با ایثار و فداکاری مجاهدان صدر اسلام تا کنون بالیده تا عطر دل انگیز آن، صلح و امنیت را برای میهن اسلامی مان به ارمغان آورد.

اینجانب ضمن گرامیداشت هفته بسیج، این ایام فرخنده را محضر مقام معظم رهبری(مدظله العالی)، همه بسیجیان سرافراز کشور، بلاخص فرهنگیان بسیجی تبریک می گویم و امیدوارم گسترش تفکر بسیجی، به زودی شاهد فائق آمدن بر همه مشکلات کشور باشیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار