جلسه جمع‌بندی کمیسیون آموزش درباره صلاحیت «یوسف نوری» ۶ آذر برگزار می‌شود

تهران (پانا) - سخنگوی کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس شورای اسلامی از برگزاری جلسه جمع‌بندی این کمیسیون برای بررسی صلاحیت یوسف نوری گزینه پیشنهادی وزارت آموزش و پرورش در روز شنبه ۶ آذرماه خبر داد و گفت گزارش کمیسیون در همان روز برای بررسی در صحن تقدیم هیأت رئیسه می‌‎شود.

کد مطلب: ۱۲۳۲۸۰۶
لینک کوتاه کپی شد
جلسه جمع‌بندی کمیسیون آموزش درباره صلاحیت «یوسف نوری» ۶ آذر برگزار می‌شود

به گزارش روابط عمومی مجلس، رضا حاجی‌پور درباره روند بررسی صلاحیت یوسف نوری سومین گزینه پیشنهادی دولت سیزدهم برای تصدی وزارت آموزش و پرورش، گفت: اعضای کمیسیون در حال حاضر در حال بررسی برنامه‌ها، سوابق، مدارک و عملکرد اجرایی وزیر پیشنهادی هستند و این بررسی‌ها تا روز شنبه 6 آذر ادامه خواهد داشت.

نماینده مردم آمل در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه جلسه جمع‌بندی کمیسیون برای رأی اعتماد به گزینه پیشنهادی در روز شنبه 6 آذر یک روز پیش از جلسه رأی اعتماد در صحن علنی مجلس، در کمیسیون آموزش برگزار می‌شود، افزود: نهایتاً گزارش کمیسیون در همان روز برای بررسی در جلسه صحن علنی به هیأت رئیسه تقدیم می‌شود.

سخنگوی کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: کمیسیون در حال حاضر نیز در حال بررسی صلاحیت گزینه پیشنهادی بوده و روز شنبه جلسه جمع‌بندی برای اعلام نظر کمیسیون به صحن برگزار می‌شود. در روز رأی اعتماد که یکشنبه 7 آذر است، نظر مثبت یا منفی کمیسیون در قالب گزارش کمیسیون در صحن بررسی می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار