مدیر کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان:

10 درصد از کلاس‌های تحویلی کشور متعلق به سیستان و بلوچستان است

زاهدان (پانا) - مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس سیستان و بلوچستان گفت 10 درصد از کلاس های تحویلی کشور متعلق به سیستان و بلوچستان است و این نتیجه حضور خیرین مدرسه‌ساز در این منطقه بوده است.

کد مطلب: ۱۲۳۲۶۱۰
لینک کوتاه کپی شد
10 درصد از کلاس‌های تحویلی کشور متعلق به سیستان و بلوچستان است

به گزارش روابط عمومی اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس سیستان و بلوچستان، رضا سرحدی‌نیا در شورای آموزش و پرورش شهرستان قصرقند با اشاره به اینکه در بهترین حالت در یک سال هزار و 100 کلاس درس در این استان ساخته می‌شود، اظهار کرد: با توجه به وسعت و پراکندگی استان و افزایش آمار دانش آموزان، با این حجم فعالیت گسترده، سرانه فضای آموزشی به ازای هر دانش آموز در سیستان و بلوچستان 3.3 مترمربع است و رسالت بسیار سنگینی بر عهده این اداره کل است تا بتواند این سرانه را ارتقا دهد.

وی افزود: در شهرستان قصرقند بیش از 17 پروژه با تعداد 100 کلاس درس با مشارکت خیرین، نهادهای انقلابی و اداره کل نوسازی مدارس استان در حال ساخت است.

سرحدی نیا با اشاره به همراهی پررنگ خیرین مدرسه ساز، بنیاد علوی، گروه های جهادی و مردمی در نهضت مدرسه سازی افزود: تعداد 120 کلاس درس در قالب 37 مدرسه نیز طی سال های اخیر در این شهرستان به بهره برداری رسیده است.

وی ادامه داد: طی این مدت به میزان بیش از6 هزار و 400 نفر دانش آموز تجهیزات در سطح این شهرستان توزیع شده است. بدین معنی که به ازای هر ۲.۵ نفر دانش آموز، تجهیزات نو تحویل شده است.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس گفت: 10 درصد از کلاس‌های تحویلی کشور متعلق به سیستان و بلوچستان است و این نتیجه حضور خیرین مدرسه ساز در این منطقه بوده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار