معاون آموزش ابتدایی اداره‌کل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی:

نگاه جدید در حوزه ابتدایی لازم و ضروری است

تبریز (پانا) - معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی در ویدئو کنفرانس معاونین مناطق و نواحی استان با تاکید بر توجه جدی به نگاه جدید در حوزه ابتدایی، نظارت در این بحث را ضروری دانست.

کد مطلب: ۱۲۳۲۵۲۶
لینک کوتاه کپی شد
نگاه جدید در حوزه ابتدایی لازم و ضروری است

جلسه معاونین آموزش ابتدایی نواحی و مناطق استان آذربایجان شرقی جهت هماهنگی و آمادگی برای بازگشایی مدارس به صورت ویدئو کنفرانس در تالار معلم تبریز برگزار شد.

کامیار قهرمانی فرد در این جلسه با تاکید بر دیدگاه جدید نسبت به حوزه ابتدایی، گفت: روح جدید و یکپارچگی یعنی این که همه طرح های جدید در حوزه فاز اول به نتیجه مناسب و خوبی ختم شود.

معاون آموزش ابتدایی استان با بیان اینکه ما در پیگیری برنامه ها و طرح ها به مدیران مدارس اختیار دادیم که متفاوت از مدرسه سه پایه روستایی باشد، افزود: باید به اقتضای بوم و شرایط مدرسه فعالیت هایی بر اساس برنامه سالانه انجام گیرد.

وی با اشاره به اینکه در حوزه فاز دوم سیکل پیگیری نوع جهت گیری جدیدی را تجربه کرده ایم، ادامه داد: اگر امروز مباحث جدید مطرح می شود و گروه های اندیشه ورزی آموزش ابتدایی استان شکل می گیرد ناشی از نگاه جدید و خلاقیت های همکاران در استان است.

قهرمانی فرد اظهار داشت: در حوزه ابتدایی باید از ظرفیت شبکه سازی استفاده کرد چرا که بسیار مهم و کاربردی است تا همه در کتار هم باشند و از تجربه های همدیگر استفاده کنند.

معاون مدیرکل تصریح کرد: در حوزه آموزش ابتدایی استان نگاه ما این است که همواره و در هر شرایطی باید کنار معلمان و دانش آموزان باشیم و در این راستا هم بازدید های بسیاری انجام می دهیم.

وی با ابراز به این موضوع که در دوره ابتدایی باید همه نظارت ها با بازخورد و راهکار همراه باشد تا به نتیجه مورد نظر ختم شود، توضیح داد: نمونه برگ جدیدی که تحت عنوان نمون برگ نظارت و ارزشیابی آمده مبنای آن تربیت تمام ساحتی و برنامه سالانه است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار