نماینده بندر لنگه:

«نوری» شایستگی‌های لازم برای تصدی وزارت آموزش و پرورش را دارد

تهران (پانا) - عضو فراکسیون فرهنگیان مجلس با بیان اینکه سومین گزینه پیشنهادی برای تصدی آموزش و پرورش، شایستگی‌های لازم برای تصدی این کرسی را دارد، گفت آقای نوری فردی است که به صورت پلکانی از معلمی کار خود را در آموزش و پرورش آغاز کرده و دغدغه معلمان را دارد.

کد مطلب: ۱۲۳۲۵۲۵
لینک کوتاه کپی شد
«نوری» شایستگی‌های لازم برای تصدی وزارت آموزش و پرورش را دارد

به گزارش خانه ملت، احمد جباری با اشاره به معرفی یوسف نوری به عنوان سومین وزیر پیشنهادی دولت سیزدهم برای تصدی وزارت آموزش و پرورش، عنوان کرد: معتقدم مجلس به این دلیل به گزینه‌های قبلی وزارت آموزش و پرورش رأی منفی داد که گزینه‌های پیشین از خانواده بزرگ آموزش و پرورش نبودند اما این گزینه فردی است که به صورت پلکانی از معلمی کار خود را در آموزش و پرورش آغاز کرده و دغدغه معلمان را دارد.

نماینده مردم بندرلنگه و بستک و پارسیان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه آقای نوری از تدریس در مدرسه آغاز کرده و سلسله مراتب را تا رسیدن به مدیر کل آموزش و پرورش استان طی کرده است، ادامه داد: پس از دوره مدیرکلی استان ایلام نیز، وی در تهران و در وزارتخانه در سطح آموزش و پرورش استان تهران و تا معاون وزیری عهده دار مسئولیت می‌شود.

جباری با یادآوری اینکه افزون بر سابقه آموزش و پرورشی گزینه پیشنهادی، وی از دانش روز نیز برخوردار است، اضافه کرد: گزینه پیشنهادی وزارت آموزش و پرورش شایستگی اداره آموزش و پرورش را دارد و دارای ظرفیت کافی برای ایجاد تحول در این مقطع زمانی است.

جباری با یادآوری اینکه آقای نوری یک معلم روستازاده است که به هیچ عنوان با فشار سیاسی به مجلس معرفی نشده بلکه فردی است که با در نظر گرفتن شایستگی‌ها گزینه معرفی شده است، اضافه کرد: وی در زمان دو وزیر عهده دار مسئولیت معاون وزیری بوده و آشنا به درد و مشکلات معلمان است.

عضو فراکسیون فرهنگیان مجلس اظهار امیدواری کرد که مجلس رأی بالایی به گزینه پیشنهادی وزارت آموزش و پرورش دهد چراکه در حال حاضر برای بازگشایی حضوری مدارس، پرداخت مطالبات فرهنگیان و اجرای رتبه‌بندی معلمان نیازمند یک وزیر مقتدر است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار