تداوم موفقیت دانش‌آموزان کردستانی در المپیاد نانو و کسب یک مدال طلا و ۶ مدال برنز

سنندج (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش کردستان از درخشش دانش‌آموزان استان در دوازدهمین دوره المپیاد نانو و کسب یک مدال طلا و ۶ مدال برنز در مرحله کشوری و پایانی المپیاد خبر داد و گفت تیم المپیاد نانوی استان کردستان برای پنجمین سال متوالی رتبه اول کشوری را کسب کرد.

کد مطلب: ۱۲۳۲۳۲۰
لینک کوتاه کپی شد
تداوم موفقیت دانش‌آموزان کردستانی در المپیاد نانو و کسب یک مدال طلا و ۶ مدال برنز

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش کردستان، رشید قربانی با اعلام این خبر گفت: در مراسمی که امروز جمعه ۲۸ آبان ۱۴۰۰ با حضور معاون علمی ریاست جمهوری در سالن آمفی تئاتر شهید تهرانی مقدم دانشگاه شهید رجایی تهران برگزار شد، نتایج نهایی المپیاد نانو اعلام و از استانها و نفرات برتر تجلیل شد.

وی افزود: در مرحله نهایی المپیاد نانو محمدسینا قادری، دانش آموز دبیرستان تیزهوشان علامه حلی شهرستان قروه موفق شد مدال طلای دوازدهمین دوره المپیاد نانو را کسب کند.

قربانی در ادامه گفت: عمر شریفی دانش آموز دبیرستان وحدت شهرستان مریوان، کیمیا نیلی از دبیرستان تیزهوشان فرزانگان2 و نیما معزی، سوران عباسی، دیاکو فاروقی و پدارم اسلام پناه از دبیرستان تیزهوشان شهید بهشتی آموزش و پرورش ناحیه 2 سنندج موفق شدند مدال برنز دوازدهمین المپیاد نانو را کسب کنند.

مدیر کل آموزش و پرورش کردستان، در پایان با تبریک این موفقیت ارزشمند به دانش آموزان برگزیده و مدال آور، خانواده های آنان و دانش آموزان و فرهنگیان استان، از اهتمام مدیران آموزش و پرورش، معاونین آموزشی، معلمان، مسئولین پژوهش سراهای دانش آموزی و کلیه دست اندرکاران تیم المپیاد نانوی استان تقدیر کرد.

گفتنی است در دوازدهمین دوره المپیاد نانو، استان کردستان رتبه اول کشوری را در سطح ملی کسب کرد، آذربایجان شرقی در جایگاه دوم ایستاد، استان هرمزگان سوم شد، اصفهان در جایگاه چهارم و مازندران در رتبه پنجم قرار گرفت و پرونده دوازدهمین دوره المپیاد نانو با تجلیل از استانهای برتر و نفرات برگزیده بسته شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار