مرگ کودک ۵ ساله توسط پلنگ

تهران (پانا) - یک پلنگ با حمله‌ای مرگبار کودکی را در مقابل چشمان مادرش ربود و این حادثه منجر به مرگ کودک شد.

کد مطلب: ۱۲۳۲۲۷۶
لینک کوتاه کپی شد
مرگ کودک ۵ ساله  توسط پلنگ

به‌گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، یک کودک ۵ ساله هندوستانی پس از حمله پلنگ جانش را از دست داد. این اتفاق زمانی رخ داد که قربانی به همراه مادرش در حال رفتن به مزرعه بودند. این اتفاق در ایالت غربی ماهاراشترا هند رخ داد. بنا به گفته پلیس محلی هند قربانی به همراه مادر و دیگر کارگران در نزدیکی مزرعه بودند که ناگهان پلنگ از میان بوته‌ها بیرون آمد و به این کودک حمله ور شد.

در حالی که پلنگ گردن کودک را گرفته و با خود می‌بُرد مادر شوکه شده وی تنها نظاره گر این صحنه بود. بنا به گفته یکی از مقامات در ادامه شاهدان عینی و مادر کودک تلاش کردند تا پلنگ را تعقیب کرده و کودک را نجات دهند، اما موفق به نجات قربانی نشدند. جسد قربانی در حالی که روی بدنش از جمله گردن جراحات متعددی دیده می‌شد در ۵۰۰ متری محل حادثه پیدا شد. هویت این کودک «آکاش» اعلام شده است.

بنا به اعلام اداره جنگلبانی، حمله پلنگ و گرفتن گردن قربانی منجر به کشته شدن این کودک شده است. وقوع این حادثه دردناک در حالی خبرساز می‌شود که چندی پیش نیز در حادثه‌ای مشابه یک دختر ۴ ساله هندوستانی در اطراف شهر ناشیک مورد حمله پلنگ قرار گرفت و جانش را از دست داد. جسد نیمه خورده این کودک، ۱۲ ساعت بعد توسط افراد محلی پیدا شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار