نماینده اسلام‌آباد غرب و دالاهو در مجلس:

«نوری» صلاحیت و توان تصدی وزارت آموزش و پرورش را دارد

تهران (پانا) - نماینده اسلام‌آباد غرب و دالاهو در مجلس با بیان اینکه حضور نوری در وزارت آموزش و پرورش جان تازه‌ای به این وزارتخانه می‌بخشد، گفت گزینه پیشنهادی جدید یک فرد متخصص و شایسته بوده که صلاحیت کافی و توان لازم برای تصدی وزارت آموزش و پرورش را دارد.

کد مطلب: ۱۲۳۲۱۹۸
لینک کوتاه کپی شد
«نوری» صلاحیت و توان تصدی وزارت آموزش و پرورش را دارد

مجتبی بخشی‌پور با اشاره به معرفی سومین وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش دولت سیزدهم به مجلس برای کسب رأی اعتماد، گفت: دکتر یوسف نوری یک فرد متخصص و شایسته است و صلاحیت کافی و توان لازم برای تصدی وزارت آموزش و پرورش را دارد.

نماینده اسلام‌آباد غرب و دالاهو در مجلس شورای اسلامی گزینه جدید پیشنهادی وزارت آموزش و پرورش را یک فرد انقلابی و با سابقه درخشان خواند که خواهد توانست جان تازه‌ای به این وزارتخانه ببخشد.

مجتبی بخشی‌پور، تجربه فراوان و از بدنه آموزش و پرورش بودن را از مزایای نوری دانست و تأکید کرد: دانش کافی و آشنایی کامل ایشان با مسئولیتی که قرار است برعهده بگیرد مطمئنا راهگشا خواهد بود.

نماینده اسلام‌آباد غرب و دالاهو در مجلس شورای اسلامی ضمن تشکر از رئیس جمهوری به خاطر معرفی این گزینه توانمند، از اقبال گسترده نمایندگان به وی خبر داد و عنوان کرد: مجلس نسبت به وزارتخانه حیاتی آموزش و پرورش حساسیت خاصی دارد و تلاش می‌کند بهترین گزینه ممکن را برای آن انتخاب کند.

این نماینده مردم در مجلس اضافه کرد: امیدوارم با رأی بالای نمایندگان وی به عنوان وزیر آموزش و پرورش انتخاب شده و با قدرت کار خود را شروع کرده و منشأ خدمات ارزنده‌ای باشد که حاصل آن ارتقای کیفیت آموزش و رفع مشکلات خانواده بزرگ فرهنگیان باشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار