راه‌اندازی سامانه جامع امداد هوشمند و کارآمد در استان زنجان

زنجان (پانا) - مدیرکل کمیته امداد امام‌خمینی استان زنجان از راه‌اندازی سامانه جامع امداد هوشمند و کارآمد از اول آذر ماه خبر داد.

کد مطلب: ۱۲۳۱۸۰۶
لینک کوتاه کپی شد
راه‌اندازی سامانه جامع امداد هوشمند و کارآمد در استان زنجان

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی کمیته امداد، هدایت صفری، مدیرکل کمیته امداد استان زنجان با اعلام این خبر افزود: سامانه جامع امداد هوشمند و کارآمد برای بهبود و مدیریت خدمات به مددجویان، از ابتدای آذر ماه سال جاری در کمیته امداد استان زنجان اجرایی می شود که ارائه خدمات به محرومین و نیازمندان از طریق این سامانه در کوتاه‌ترین زمان ممکن انجام می شود.

وی افزود: در راستای ایجاد تحول و هوشمندسازی ارائه خدمات به مددجویان، سامانه امداد هوشمند و کارآمد از ابتدای آذرماه در استان زنجان راه‌اندازی می‌شود و مددجویان با ورود به سامانه smart.emdad.ir (سها) می‌توانند با واردکردن کد ملی خود به صورت غیرحضوری و الکترونیکی ۳۶ نوع از درخواست‌های خود را از طریق این سامانه ثبت و ارسال کنند.

صفری گفت: امداد هوشمند و کارآمد با بانک اطلاعاتی کامل، منسجم و جامع مددجویان تحت حمایت برای ارائه خدمات بهتر به نیازمندان از ابتدای آذر ماه در اختیار مددجویان قرار می گیرد.

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان افزود: پالایش اطلاعات مددجویان، به‌روزرسانی اطلاعات فردی و صحت‌سنجی، دسترسی آسان به سامانه، عدم مراجعه به دفاتر کمیته امداد و رایگان بودن ثبت درخواست خدمات، تنها بخشی از مزایای این سامانه است.

وی گفت :علاوه بر درخواست های مددجویان در تمامی سرفصل‌ها از جمله اشتغال، درمان، مسکن، جهیزیه، ملزومات آموزشی نیازمندان و سایر موارد، گزینه ای نیز برای کمک نیکوکاران پیش بینی شده تا خیران بتوانند کمک‌های خود را طبق نیت خود به امداد پرداخت کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار