قرآن و عترت محور فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی دانشگاه فرهنگیان است

تهران (پانا) - سرپرست معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه فرهنگیان گفت قرآن و عترت محور فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی این دانشگاه است.

کد مطلب: ۱۲۳۱۵۲۴
لینک کوتاه کپی شد
قرآن و عترت محور فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی دانشگاه فرهنگیان است

به گزارش روابط عمومی دانشگاه فرهنگیان، محمدی، سرپرست معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه فرهنگیان، در شورای تخصصی فرهنگی دانشگاه برنامه های قرآن و عترت را محور اصلی فعالیت های فرهنگی و اجتماعی دانست.

وی، با اشاره به اقدامات اخیر دانشگاه گفت: برگزاری جشنواره سی و یکم قرآن و عترت در ۴۳ رشته با مشارکت ده هزار دانشجو طی یک فراند چند ماهه درکنار برنامه های متعدد قرآنی نظیر طرح سراج، دوشنبه های قرآنی و طر ح غدیریه در کنار اهتمام به فعالیت هایی همچون تشکیل دانشگاه مجازی اربعین در قالب پویش سفیران حسینی (ع) با مشارکت ۱۵ هزار دانشجو معلم نشان از اهتمام این دانشگاه به فعالیت های ارزشمند در حوزه آموزش و ترویج فرهنگ قرآن و عترت است.

عضو هیات رئیسه دانشگاه فرهنگیان، ادامه داد: دوره کرونا نه تنها تاثیر منفی بر فعالیت های معاونت فرهنگی و اجتماعی نداشت بلکه در بعضی از بخش ها فعالیت ها از حیث میزان پوشش دهی و تنوع و تکثر از رشد چند برابری برخوردار بوده است.

سرپرست معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه فرهنگیان گفت: پوشش حداکثری دانشجو معلمان و مهارت آموزان در برنامه های راهبردی این معاونت است که در هیچ شرایطی نباید از آن غفلت کنیم.

در ادامه این جلسه که با حضور رئیس دانشگاه، مسؤول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری و جمعی از مسؤولان وزارت علوم و دفتر مرکزی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری برگزاری شد حاضران به بیان دیدگاه ها و نظرات خود پیرامون عملکرد و برنامه های قرآنی و عترتی دانشگاه فرهنگیان پرداختند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار