هر دانش‌آموز پیشتاز، یک همیار طبیعت

کرمانشاه (پانا) - تفاهم‌نامه همکاری بین اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان کرمانشاه و سازمان دانش‌آموزی استان به امضا رسید.

کد مطلب: ۱۲۳۱۵۰۶
لینک کوتاه کپی شد
هر دانش‌آموز پیشتاز، یک همیار طبیعت

طی نشستی با حضور رئیس اداره منابع طبیعی شهرستان کرمانشاه و هیئت همراه و مدیر سازمان دانش آموزی استان تفاهم نامه همکاری همیاران طبیعت به امضا رسید.

بنا بر این تفاهم نامه، تشکیل کمیته‌های راهبردی و تخصصی، برگزاری همایش ها و کارگاه های آموزشی،، ثبت نام معلمان و دانش آموزان در سامانه همیار طبیعت از مهمترین اقدامات مشترک اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان کرمانشاه و سازمان دانش آموزی در راستای اصل حفاظت محیط زیست و فرهنگ سازی و فعالیت در این حوزه خواهد بود.

رضا محمدی، مدیر سازمان دانش آموزی استان کرمانشاه گفت: هدف سازمان دانش آموزی تربیت اجتماعی دانش آموزان است که در سند تحول به عنوان هر دانش آموز یک نقش اجتماعی تبیین شده است که عضویت در تشکیلات پیشتازان سازمان دانش آموزی چه به عنوان مربی و چه به عنوان دانش آموز، توفیق بزرگی محسوب می شود.

محمدی با بیان اینکه یکی از منش های 14 گانه تشکیلات پیشتازان طبیعت دوستی است تصریح کرد: سازمان دانش آموزی دارای سابقه فعالیت های متعدد و بی شماری در حوزه های حفاظت از محیط زیست و آلودگی زدایی و همچنین فرهنگ سازی و درخت کاری است که توسط مربیان و دانش آموزان عضو تشکیلات پیشتازان این سازمان در نقاط مختلف استان انجام شده و خواهد شد.

مدیر سازمان دانش آموزی استان ضمن ابراز خرسندی از ایجاد این تفاهم نامه، اظهار کرد: با تمام توان و امکانات جهت تحقق اهداف این تفاهم نامه تلاش خواهیم کرد.

در ادامه شهاب شیرزادی رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیز داری شهرستان کرمانشاه ضمن تشکر از ایجاد این موقعیت‌ و امضا تفاهم‌نامه، اظهار کرد: مهمترین دغدغه ما محافظت از منابع طبیعی است و در تعامل با سازمان دانش آموزی، معتقدیم در آینده نزدیک شاهد تحقق بسیاری از اهدافمان برای حفظ و بهبود منابع طبیعی در شهرستان کرمانشاه خواهیم بود.

شیرزادی افزود: تمهیدات لازم جهت عضویت مربیان و دانش آموزان به عنوان همیار طبیعت و حضور فعال این افراد در فرهنگازی و حفظ و مراقبت از این منابع فراهم شده است.

در پایان این جلسه پس از بحث و تبادل نظر در خصوص مفاد تفاهم نامه همکاری، این تفاهم نامه به امضای رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیز داری شهرستان کرمانشاه و مدیر سازمان دانش آموزی استان رسید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار