در جلسه پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی منطقه ۳ مطرح شد:

یکی از مهمترین راه‌های پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی، استفاده از ظرفیت‌های برون‌سازمانی است

تهران (پانا) - معاون پرورشی و تربیت‌بدنی آموزش و پرورش منطقه 3، ضمن اشاره به استفاده از ظرفیت‌های برون‌سازمانی جهت پیشگیری از اعتیاد و آسیب‌های اجتماعی، بر فرآیند حمایت از دانش‌آموزان در معرض خطر در قالب طرح نماد به‌صورت هوشمند از سوی دستگاه‌های مرتبط تاکید کرد.

کد مطلب: ۱۲۳۱۳۹۷
لینک کوتاه کپی شد
یکی از مهمترین راه‌های پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی، استفاده از ظرفیت‌های برون‌سازمانی  است

فیروز یارمحمدی؛ معاون پرورشی و تربیت بدنی منطقه 3 در جلسه کارگروه پیشگیری از آسیب های اجتماعی که به مناسبت هفته پیشگیری از اعتیاد و آسیب های اجتماعی با حضور نمایندگانی از اداره کل آموزش و پرورش، شهرداری، بهزیستی و شورایاری محلات در سالن برهان برگزار شد، به تشریح برنامه های آموزش و پرورش جهت مراقبت از دانش آموزان در برابر آسیب های اجتماعی و رفتارهای پرخطر از جمله اعتیاد پرداخت.

یارمحمدی گفت: یکی از مهمترین راه‌های پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی در میان دانش‌آموزان، استفاده از ظرفیت‌های برون سازمانی است. اقدامات لازم در ذیل 3 عنوان آموزش، ترویج و مداخله انجام می شود. در هر 3 مورد دستگاه‌های مرتبط می توانند آموزش و پرورش را یاری دهند.

معاون پرورشی و تربیت بدنی منطقه 3 در ادامه افزود: با توجه به ظرفیت نظام اجتماعی مراقبت از دانش آموزان (نماد) اظهار امیدواری کرد که موضوع فرایند حمایت از دانش آموزان در معرض خطر در قالب طرح نماد بصورت هوشمند از سوی دستگاه‌های مرتبط با جدیت پیگیری و اجرا شود.

گفتنی است از ۲۲ لغایت ۲۸ آبان ماه به عنوان هفته پیشگیری از اعتیاد و آسیب های اجتماعی نامگذاری شده که در همین راستا برنامه های مختلفی توسط دستگاه‌های مختلف از جمله آموزش و پرورش اجرا می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار