کسب 5 رتبه برتر کشوری در پویش مدرسه حماسه توسط دانش‌آموزان کردستان

سنندج (پانا) - معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان کردستان از کسب 5 رتبه برتر کشوری در پویش مدرسه حماسه توسط دانش‌آموزان استان در پویش مدرسه حماسه خبر داد.

کد مطلب: ۱۲۳۱۳۸۶
لینک کوتاه کپی شد
کسب 5 رتبه برتر کشوری در پویش مدرسه حماسه توسط دانش‌آموزان کردستان

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش کردستان، حجت الله نریمانی با اعلام این خبر گفت: این پویش به ابتکار اداره کل فرهنگی هنری، اردوها و فضاهای پرورشی وزارت آموزش و پرورش و با همکاری اداره کل آموزش و پرورش استان البرز همزمان با هفته دفاع مقدس و با هدف گسترش و تعمیق فرهنگ ایثار، مقاومت و شهادت، نکوداشت چهل و یکمین سالگرد دفاع مقدس و معرفی آثار فرهنگی و هنری دانش آموزان و فرهنگیان مستعد و علاقه مند در رشته های شعر، نقاشی، خاطره و دلنوشته، داستانک، دکلمه خوانی و روایتگری و مصاحبه با پیشکسوتان دفاع مقدس برگزار شد.

وی افزود: پنج هزار و ۷۶۰ اثر به دبیرخانه کشوری پویش در البرز ار سال شده که از مجموع کل شرکت کنندگان، آثار ۶۲ نفر پس از داوری منتخب کشوری شناخته شدند که ده نفر از منتخبان هر رشته که آثارشان در پویش حماسه منتخب شناخته شده، مورد تقدیر وزارتخانه ای قرار می گیرند.

نریمانی ادامه داد: در این پویش دانش آموز شنیا حبیبی از ناحیه یک سنندج در رشته نقاشی، سید امیررضا سید احمدی از بیجار در رشته نقاشی، تارا صمصامیان از کامیاران در رشته خاطره و دلنوشته، بیان ابراهیمی از کامیاران و ژینا روشن از ناحیه دو سنندج در رشته داستانک به عنوان رتبه های برتر از استان کردستان معرفی شدند.

وی ضمن تبریک این موفقیت ارزشمند به دانش آموزان عزیز و اولیا گرامی آنان، از تلاش و زحمات کلیه عوامل و دست اندرکاران امر در این موفقیت تقدیر و تشکر کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار