برگزاری همایش مبارزه با آسیب‌های اجتماعی در جوادآباد

جوادآباد (پانا) - به مناسبت هفته مبارزه با موادمخدر، با حضور مدیر اداره آموزش و پرورش و معاونین و کارشناسان این حوزه، همایش مبارزه با آسیب‌های اجتماعی در سالن بصیرت جوادآباد برگزار شد.

کد مطلب: ۱۲۳۱۳۷۷
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری همایش مبارزه با آسیب‌های اجتماعی در جوادآباد

در این همایش عباس کیوانلو، مدیر اداره آموزش و پرورش جوادآباد بیان کرد: ایمنی و سلامت از حقوق اساسی بشر است که تحقق و ارتقای آن نیازمند تلاش جدی برای توانمندسازی جامعه ای برخوردار از شیوه زندگی سالم و ایمن است. براساس مبانی دین مبین اسلام، حفظ خود از خطرها و آسیب ها، تکلیفی دینی و الهی است که عامل اصلی توسعه فردی، اجتماعی و فرهنگی خواهد شد.

وی ادامه داد: راهکارهای مختلغی در زمینه پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی بویژه اعتیاد از سوی منخصصین و کارشناسان این حوزه توصیه می‌شود. یکی از این راهکارها، فعالیت‌های اطلاع رسانی و ترویج فرهنگ‌سازی، آموزش و توانمندسازی است. هفته مبارزه با اعتیاد و آسیب‌های اجتماعی که 22 لغایت 28 آبان ماه برگزار می‌شود که فرصت مناسبی برای ترویج آموزش و توانمندسازی است.

مدیر اداره آموزش و پرورش جوادآباد، از مدیران و مشاوران خواست تا با برنامه ریزی فعالیت‌های مدون و حساب شده در راستای تغییرات پایدار و بادوام در آگاهی و نگرش نوجوانان و جوانان منطقه گام برداشته تا موجب مصونیت این سرمایه‌های گرانبها در برابر مخاطرات باشند.

خبرنگار: ملیحه خواری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار