اعلام برنامه‌های هفته کتاب در کانون پرورش فکری خوزستان

اهواز (پانا) - مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان خوزستان، برنامه‌های کانون خوزستان را به مناسبت بیست‌ونهمین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران به‌صورت حضوری و مجازی اعلام کرد.

کد مطلب: ۱۲۳۱۰۷۴
لینک کوتاه کپی شد
اعلام برنامه‌های هفته کتاب در کانون پرورش فکری خوزستان

وحید کیانی در گفت و گو با پانا بیان کرد: هفته کتاب و کتابخوانی روز دوشنبه ۲۴ آبان‌ماه ۱۴۰۰، ساعت ۹:۳۰ با نواختن زنگ مطالعه کتاب به صورت همزمان در مراکز فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سراسر استان آغاز می شود.

وی در ادامه افزود: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان با برپایی نشست‌های تخصصی فرهنگی و ادبی همچنین گفت‌وگوهای مستقیم و زنده با نویسنده‌ها، شاعران، مترجمان و تصویرگران نام‌آشنا و محبوب کتاب‌های کودک و نوجوان و برگزاری مهرواره های کتابخوانی، برنامه های فرهنگی، هنری و ادبی کتاب محور، بچه‌ها را به کتاب و کتاب‌خوانی تشویق می‌کند.

کیانی یادآور شد: مهرواره های بال های کاغذی، کتاب گویا از جمله برنامه های فرهنگی ویژه کودکان و نوجوان، پدران و مادران، اولیای تربیتی و کودکان و نوجوانان با نیازهای ویژه است که در هفته کتاب و کتابخوانی در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان برگزار خواهد شد.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان استان گفت: دومین دورهمی حضوری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان با عنوان یار مهربان نیز روز دوشنبه ۲۴ آبان‌ماه ساعت ۱۵ تا ۱۷به همین مناسبت برگزار می‌شود.

کیانی بیان کرد: در این ایام نیز 7 کتابخانه سیار کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان با سفر به روستاها و مناطق کم برخوردار شهری با اجرای برنامه‌های فرهنگی و هنری سفیر پیک دانایی دانش آموزان در این مناطق خواهند بود و انجمن‌های ادبی و فرهنگی کانون خوزستان نیز با دعوت از نویسندگان، شاعران، قصه گویان و هنرمندان مطرح استان و کشور، نیز در این هفته برنامه های خود را با محوریت هفته کتاب برگزار خواهند کرد؛ ویژه برنامه قصه گویی یک قصه، یک کتاب از جمله این برنامه ها است.

گفتنی است؛ مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در سراسر استان نیز با برپایی برنامه‌ها، فرهنگی هنری و ادبی مختلف از جمله معرفی کتاب، معرفی نویسندگان و ... کودکان و نوجوانان را به مطالعه کتاب تشویق خواهند کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار