ابراز ناامیدی گروسی از عدم سفر به ایران پیش از نشست شورای حکام

تهران (پانا) - مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی در اظهاراتی، عدم ارتباط خود با دولت جدید ایران درخصوص مسائل هسته‌ای را «حیرت‌انگیز» خواند و گفت که انتظار داشته پیش از نشست آتی شورای حکام آژانس بین‌المللی انرژی اتمی، به ایران سفر کند.

کد مطلب: ۱۲۳۰۴۷۰
لینک کوتاه کپی شد
ابراز ناامیدی گروسی از عدم سفر به ایران پیش از نشست شورای حکام

به گزارش ایسنا، رافائل گروسی مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی روز جمعه اعلام کرد که انتظار داشت پیش از نشست آتی شورای حکام آژانس بین‌المللی انرژی اتمی در تاریخ ۲۲ نوامبر سفری به ایران داشته باشد اما از اینکه تاکنون دعوتنامه‌ای در این زمینه دریافت نکرده، ناامید شده است.

وی در ادامه مدعی شد عدم ارتباط وی با دولت جدید ایران از زمان به روی کار آمدن درخصوص مسائل حائز اهمیت، «حیرت‌انگیز» است.

مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی پیش‌تر نیز در گقت‌وگو با فایننشال تایمز گفته بود: من نتوانسته‌ام با وزیر خارجه جدید ایران گفت‌وگو داشته باشم. من باید در سطح سیاسی این تعامل را داشته باشم. این مساله لازم‌الاجرا است. بدون آن ما نمی‌توانیم یکدیگر را درک کنیم.

وی در بخش دیگری از گفت‌وگوی خود با اشاره به آنچه مشکلات مرتبط با دسترسی به سایت کرج عنوان کرد، گفته بود: مسأله‌ای در کرج وجود دارد و من دارم روی آن کار می‌کنم. چاره موقت ما شدیدا تحت تاثیر قرار گرفته و دیگر بی‌عیب نیست، اما بی‌ارزش هم محسوب نمی‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار