حریق در ساختمان شورای شهر تهران

تهران (پانا) - سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران از وقوع حادثه آتش‌سوزی در ساختمان شماره 2 شورای شهر تهران خبر داد.

کد مطلب: ۱۲۲۹۹۱۳
لینک کوتاه کپی شد
حریق در ساختمان شورای شهر تهران

سید جلال ملکی دراین باره به پانا گفت:‌ دقایقی پیش آتش‌سوزی در یکی اتاق‌های واقع در زیر زمین ساختمان شماره ۲ شورای شهر تهران به آتش‌نشانی اعلام شد که بلافاصله عوامل آتش نشانی از نزدیک ترین ایستگاه به محل اعزام شدند.

وی با بیان اینکه این حریق جزئی بود، گفت: با حضور به موقع آتش‌نشانان در محل شعله‌های آتش اطفاء شده و هم اکنون عملیات لکه‌گیری و ایمن سازی در حال انجام است.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی گفت: حوالی ساعت ۱۰:۱۵ صبح امروز حادثه آتش‌سوزی در ساختمان شماره ۲ شورای شهر تهران به سامانه ۱۲۵ اطلاع داده شد که درپی آن ستاد فرماندهی آتش‌نشانان سه ایستگاه را به محل اعزام کرد و اولین گروه از آتش‌نشانان در کمتر از سه دقیقه بعد در محل حاضر شدند.

وی با بیان اینکه محل آتش‌سوزی یک اتاق اداری در طبقه دوم ساختمان شورای شهر تهران بود، گفت:‌ این اتاق حدود ۱۲ متر مربع مساحت داشت و شعله آتش در حال سرایت به سقف کاذب و اتاق‌های کناری بود که با اقدام به موقع آتش‌نشانان از آن جلوگیری شده و دقایقی بعد نیز شعله‌های آتش به طورکامل خاموش شد.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران با بیان اینکه در حال حاضر آتش‌نشانان در حال ایمن سازی در محل هستند، تصریح کرد:‌ این حادثه مورد فوتی و مصدومیت نداشته است. همچنین علت وقوع این حادثه از سوی کارشناسان در حال بررسی است. ساختمانی که جلسات صحن شورا در آن برگزار می‌شود، ساختمان شماره یک بوده و ساختمان شماره ۲ در مجاورت آن قرار دارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار