ابلاغ رهنمود اجرایی هشتمین دوره جشنواره الگوهای برترتدریس درس تفکر و سبک زندگی

تهران (پانا) - سرپرست اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران از ابلاغ رهنمود اجرایی هشتمین دوره جشنواره الگوهای برتر تدریس درس تفکر و سبک زندگی خبر داد.

کد مطلب: ۱۲۲۹۶۵۵
لینک کوتاه کپی شد
ابلاغ رهنمود اجرایی هشتمین دوره جشنواره الگوهای برترتدریس درس تفکر و سبک زندگی

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران، سید مجتبی هاشمی، سرپرست اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران با اعلام این خبر افزود: هشتمین دوره جشنواره الگوهای برتر تدریس درس تفکر و سبک زندگی با هدف ارائه الگوهای نوین تدریس مبتنی بر روش­ های خلاقانه یاددهی، یادگیری و ایجاد فضای رقابتی بین دبیران درس مذکور در سال تحصیلی 1401-1400 از سطح منطقه تا کشوری برگزار خواهد شد.

وی با تشریح اهمیت اجرای این جشنواره، شناسایی دبیران توانمند را یکی از مهمترین دستاوردهای این جشنواره برشمرد و بیان کرد: مستندسازی و ارائه روش تدریس­‌های برگزیده به سایر همکاران، یکی از ابعاد تربیتی این جشنواره خواهد بود که در سال‌های اخیر به خوبی انجام شده است.

هاشمی گفت: امیدوار هستیم که مربیان و معاونین پرورشی، مشاوران و دبیران درس تفکر و سبک زندگی با حضور با نشاط و گسترده خود در این جشنواره، ضمن ایجاد فضایی پویا، در زمینه‌­سازی ارائه روش­‌های نوین تدریس و بهبود کیفی تدریس این درس در مدارس، گام­‌های اساسی برداشته و در دستیابی به اهداف سند تحول بنیادین، مبتنی بر آموزش مهارت‌های زندگی به دانش‌آموزان بیش از پیش موفق باشند.

عناوین دروس جشنواره مذکور در پایه هفتم«سراب و سبک ارتباطی ما با دیگران چگونه است» و در پایه هشتم «خط­‌ کشی و مهارت­‌های زندگی موفق کدامند» است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار