کمیته برگزاری و نظارت بر انتخابات شوراهای دانش‌آموزی تشکیل شد

سنندج (پانا) - کمیته برگزاری و نظارت بر انتخابات شوراهای دانش‌آموزی در مدیریت آموزش و پرورش ناحیه یک سنندج برگزار شد.

کد مطلب: ۱۲۲۹۴۴۵
لینک کوتاه کپی شد
کمیته برگزاری و نظارت بر انتخابات شوراهای دانش‌آموزی تشکیل شد

به گزارش روابط عمومی آموزش و پرورش ناحیه یک سنندج، کمیته برگزاری و نظارت بر انتخابات شوراهای دانش آموزی در دفتر مدیریت آموزش و پرورش ناحیه یک سنندج برگزار شد.

در این جلسه سید فواد حسینی، مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک سنندج، گریزی به برگزاری اجلاس نماز در هفته اخیر زد و به اهمیّت این رویداد پرداخت و از تمامی عوامل و همکاران ذی‌ربط و مربوط به این اجلاس خواست تمامی برنامه ها و حضور همکاران و دانش آموزان به موقع و با دقت کامل انجام شود سپس به موضوع اجرا و برگزاری برنامه های فرهنگی و پرورشی در مدارس پرداخت و خاطر نشان کرد: در دوران کرونا متاسفانه برنامه های فرهنگی بیشترین آسیب را دید و جای این برنامه ها به طور کامل در مدارس و فضاهای آموزش محسوس بود.

حسینی با بیان اینکه انتخابات شورای دانش آموزی یکی از اولویت های برنامه های فرهنگی است که از اهمیت خاصی برخوردار است، افزود: انتخابات ستون اصلی نظام است در کشور ما انتخابات نشان از دموکراسی واقعی است که در آن مردم به صورت آزادانه در سرنوشت و تصمیمات کشور دخیل هستند و برگزاری انتخابات شوراهای دانش آموزی بهترین شیوه برای آموزش و آماده سازی نسل نوجوان است.

مدیر آموزش و پرورش ناحیه در ادامه گفت: در این فرآیند انتخابات، دانش آموز یاد می گیرد که مسئولیت پذیر باشد و نسبت به مسائل ساری و جاری در کشور خودش بی توجه نباشد.

وی سپس به اجرای این انتخابات پرداخت که باید به صورت کامل و با حضور کلیه دانش آموزان مدارس انجام شود و باید مشکلات روز انتخابات از جمله سایت همگام رفع شود و انتخابات در فضایی کاملا واقعی و بدون هیچ گونه ایرادی برگزار شود.

در ادامه جلسه، معاون پرورشی ناحیه به آمادگی کامل همکاران حوزه پرورشی در خصوص برگزاری انتخابات پرداخت که با همه مدیران در مورد اهمیت و اجرای دقیق این انتخابات صحبت شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار